Nová pravidla registrace žádostí o zaměstnaneckou kartu
19.04.2024 / 09:47 | Aktualizováno: 22.04.2024 / 04:27
Generální konzulát České republiky v Šanghaji si dovoluje informovat, že od 29. dubna 2024 si žadatelé, kteří chtějí požádat o zaměstnaneckou kartu na Generálním konzulátu ČR v Šanghaji, musí domluvit schůzku pomocí nového rezervačního systému.
E-mailová adresa nového rezervačního systému pro zaměstnanecké karty je: Shanghai.Employment@mzv.gov.cz
Současný systém registrace termínu na podání žádosti o zaměstnaneckou kartu, tj. podání žádosti prostřednictvím e-mailové schránky Shanghai.Visa@mzv.gov.cz, je s okamžitou platností ukončen.
* * * *
Tato nová pravidla registrace platí pouze pro žádosti o zaměstnaneckou kartu. Systém registrace termínu pro všechny ostatní typy víz (tj. e-mailová schránka Shanghai.Visa@mzv.gov.cz) zůstává nadále platný a podrobnosti je možné nalézt zde.
* * * *
Rezervační systém pro schůzky na podání žádosti o zaměstnaneckou kartu na období od 8. července do 31. srpna 2024 se otevře v pondělí 29. dubna 2024 v 16:00 čínského času (10:00 českého času). Po naplnění dostupné kvóty se rezervační systém automaticky uzavře.
Na výše uvedené období (8. července až 31. srpna) bude k dispozici 80 termínů schůzek. Všechny e-maily zaslané před otevřením nebo po uzavření rezervačního systému nebo zaslané na jiný konzulární nebo vízový e-mail nebudou brány v úvahu.
Podrobné informace k novému registračnímu systému žádostí o zaměstnanecké karty v anglickém a čínském jazyce naleznete zde.