english  česky 

rozšířené vyhledávání
Upozornění na článek Tisknout Zmenšit písmo Zvětšit písmo X logo

Ztráta finančních prostředků

Občan ČR v nouzi

Občan ČR, který se v cizině ocitne bez finančních prostředků ať už v důsledku jejich ztráty nebo odcizení, se může obrátit na konzulární oddělení zastupitelského úřadu ČR. Bude mu umožněno se spojit s blízkým známým z domova, který mu může on-line zakoupit jízdenku či prostřednictvím Western Union zaslat potřebné peníze. Pracovník velvyslanectví poradí, jak to provést.

Z poboček Western Union, které působí ve větších městech České republiky, mohou zaslat příbuzní nebo přátelé prakticky obratem potřebnou částku. Příjemce se prokáže platným dokladem totožnosti (cestovní pas ČR, občanský průkaz ČR) a předem domluveným heslem. Upozorňujeme, že v Nizozemsku pobočky Western Union stejně jako další finanční instituce neakceptují cestovní průkaz ČR. 

Aktuální informace k peněžním službám společnosti Western Union v České republice (pobočky, výše poplatku za převod apod.) naleznete na webových stránkách společnosti PES, Peněžní poštovní service, s.r.o.

PES - Peněžní expresní service, s.r.o.
Jindřišská 7
110 00 Praha
tel.: +420 224 210 101
fax: +420 224 210 303
Po-Pá: 8.00-19.00
So: 9.00-15.00
http://www.moneytransfer.cz/cs
Zelená linka (na území ČR): 800 22 11 00
Email: info@moneytransfer.cz 

Informace o pobočkách Western Union v Nizozemsku naleznete na webových stránkách Western Union https://www.westernunion.com/nl/en/home.html, tel. 800 14555, či webových stránkách společnosti GWX Travelex https://www.gwktravelex.nl/en/stores/, tel. 020/ 569 0603.