Ministerstvo zahraničních věcí ČR

            česky            english           

rozšířené vyhledávání

Přejít na menu

Snadné čtení

 

 

Co dělá Ministerstvo zahraničních věcí?

Dělá zahraniční politiku České republiky.

Zabezpečuje vztahy České republiky s ostatními státy a mezinárodními organizacemi.

Má na starost pomoc České republiky ostatním státům, které to potřebují.

Má na starost vytváření ekonomických vztahů s ostatními státy.

Slaďuje činnost ministerstev a dalších úřadů v oblasti zahraničních vztahů.

Řídí české ambasády v zahraničí.

Zajišťuje ochranu práv a zájmů České republiky a jejích občanů v zahraničí.

Stará se o správu majetku České republiky v zahraničí.

Zabezpečuje přípravu a sjednávání mezinárodních smluv a sleduje jejich dodržování.

Organizuje volby českých občanů v zahraničí.

Místo celého názvu Ministerstvo zahraničních věcí se často používá zkratka MZV.

 

Jak se k nám dovoláte?

Zavolejte na číslo: +420 224 181 111.

 

Potřebujete informace pro cestu do zahraničí?

Zavolejte na číslo: +420 222 264 222.

Volejte v pracovní době od 8:00 do 16:00 hodin.

 

Kde Ministerstvo zahraničních věcí sídlí?

 

Černínský palác

Adresa: Loretánské náměstí 5, 118 00 Praha 1 – Hradčany

Zde je hlavní budova ministerstva a sídlí zde ministr zahraničních věcí.

 

Toskánský palác

Adresa: Hradčanské náměstí 5, 118 00, Praha 1

 

Trauttmansdorffský palác

Adresa: Loretánská ulice 180/6, 118 00, Praha 1

Cesta do zahraničí

22.12.2023 / 12:51 | Aktualizováno: 28.02.2024 / 14:51

thumb

Před cestou do zahraničí je nutné zjistit informace o zemi, kam se chystáte. Základní informace naleznete na stránkách MZV ČR mzv.gov.cz . Vpravo nahoře na stránce najdete nadpis Státy a území,… 

.