česky  english 

rozšířené vyhledávání
na_celou_sirku
Foto: ©Velvyslanectví České republiky v Kuala Lumpur
Upozornění na článek Tisknout Zmenšit písmo Zvětšit písmo X logo Facebook logo LinkedIn logo

Dny Česka "Czech Days 2024" rozzářily Kuala Lumpur

Velvyslanectví České republiky v Kuala Lumpur úspěšně realizoval ve dnech 6. – 9. června 2024 projekt ekonomické diplomacie Czech Days 2024, který spočíval v prezentaci českého cestovního ruchu, gastronomie a kultury, a během kterého přestavil značku „Czechia“ malajsijskému publiku. Za Česko se PROPEDu zúčastnilo 7 českých účastníků osobně a další 2 katalogově, festival navštívilo přes tisíc návštěvníků a další dopad zajistila marketingová prezentace, včetně sociálních sítí ZÚ Kuala Lumpur či partnerů a účastníků PROPEDu.
 

PROPED s názvem Czech Days 2024, financovaný Ministerstvem pro místní rozvoj ČR byl zaměřen na šíření dobrého jméno Česka v Malajsii, podporu turismu, destinační marketing a podporu brandu „Czechia“ za pomoci silných českých značek, etablovaných již na malajsijském trhu či na něj mířících. Kromě CzechTourismu se širokému publiku v atriu administrativního a obchodního centra Intermark Mallu v Kuala Lumpur  představila celá řada dalších českých zástupců ze sektorů cestovního ruchu, beauty & spa, designu, retailu, technologií a kreativního průmyslu obecně.  PROPEDu se aktivně formou účasti na stánku a během dalších aktivit představily společnosti jako BingtripEUDermacolEmco, Festka, Skychatters či Fakulta rybářství a ochrany vod Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích s jejich nově vyvinutými kosmetickými produkty Sturgeon Friendly Cosmetics (příklad úspěšného výsledku výzkumu komerčně uvedeného do praxe). Katalogově se však prezentovaly i Enjoy Europe a Fashion Arena Outlet Center

 

publikum

publikum

 

Akce spočívala v prezentaci na stáncích, které spolu s prostorem zajistil ZÚ Kuala Lumpur pro 7 účastníků projektu zdarma, kteří se prezentovali veřejnosti během 4 dnů 6. – 9. června 2024.

 

Dermacol

Dermacol

 

Czech Days 2024 slavnostně zahájil úvodním ceremoniálem s přestřižením pásky a „číší vína“, na kterou byly pozváni významní hosté z množiny klientů a nájemníků prostor skupiny Pavilion REIT zástupce velvyslance David Pavlita, dále Lukáš Pokorný, ředitel zahraniční kanceláře CzechTourism, JV Asie & Čína a Dato Joyce Yap, CEO of Retail, Pavilion REIT. Na podporu B2B vztahů se zástupci sektoru cestovního ruchu pak byla pořádána pro české účastníky mise ekonomické diplomacie a jejich vybrané partnery networkingová večeře s cílem podpory matchmakingu a zviditelnění Česka u dotčených subjektů.

 

Festka

Festka

 

Další z doprovodných aktivit Czech Days 2024, které zvýšily dosah i atraktivitu turistické prezentace, byla geocachingová akce pro milovníky této hry, a kterou CzechTourism připravil na sobotu 8. června s cílem přilákat další skupinu návštěvníků na místo konání Czech Days 2024. V neděli 9. června pak od sídla Velvyslanectví České republiky v Kuala Lumpur vyrazil peloton cyklistů v rámci FESTKA X Czech Days 2024 Ride. Ten byl tvořen více jak 25 vlastníky této značky představující příklad úspěšného vstupu designového, luxusního brandu na malajsijský trh (silniční kola této značky představují Top End segment trhu a jejich cena se pohybuje v rozmezí 600 – 850 000 Kč). Tato symbióza tak představila nemalý vklad a přidanou hodnotu pro průběh projektu samotného, ale i pro další účastnící se firmy, jelikož cyklisté byli po ukončení jízdy provedeni po expozici a byly jim představeny účastnící se české firmy na expozici Czech Days 2024. Vysokou návštěvnost pak pomohl zajistit doprovodný program v čele s kulinářskou prezentací české kuchyně a cateringu, kdy bylo místním návštěvníkům představeno české jídlo. Tato aktivita byla z hlediska hostů nejlépe hodnocena a přilákala k českým stánkům na 1 000 návštěvníků, kteří poznali českou kulturu nejen prostřednictvím gastronomie.    

 

Skychatters

Skychatters

 

Milan Dostál, obchodní rada, Velvyslanectví České republiky v Kuala Lumpur