Zápis k podání žádostí o zaměstnaneckou kartu na období červenec-září 2025
13.09.2022 / 14:00 | Aktualizováno: 06.03.2025 / 14:28
Velvyslanectví ČR v Kišiněvě informuje, že dne 2. června 2025 od 9:00 do 15:00 místního času proběhne zápis žadatelů k podání žádosti o zaměstnaneckou kartu mimo Program zaměstnanecké migrace. Kvóta na druhé čtvrtletí roku 2025 již byla obsazena.
Na žádosti o zápis zaslané 2. června 2025 před 9:00 a po 15:00 nebude brán zřetel. Doporučujeme žadatelům odesílat registrační e-maily v prvních hodinách od zahájení zápisu.
Zápis bude probíhat výhradně na e-mailové adrese Chisinau.Zamkarta@mzv.gov.cz
Kvóta volných míst na období červenec-září 2025 činí: 25 míst.
Přesné podmínky zápisu jsou uvedeny níže.
Pokud nebude Váš e-mail splňovat níže uvedené podmínky, nebude dále zpracován a termín podání žádosti o zaměstnaneckou kartu Vám sdělen nebude.
Platí pravidlo jeden e-mail = jeden žadatel, žádosti o registrace na více osob v jednom e-mailu se nepřijímají.
Každou žádost o registraci je nutné zaslat pouze jednou a vyčkat na odpověď konzulátu. Žadatel je o doručení e-mailu informován z e-mailové schránky Chisinau.Zamkarta@mzv.gov.cz formou automatické odpovědi.
Po zpracování registrace je žadatelům termín k podání žádosti sdělen formou e-mailu. Termíny jsou přidělovány automaticky s využitím náhodného prvku (losování). Výběr ani pořadí doručených e-mailů konzulát nijak neovlivňuje. Stanovený termín není možné měnit a na žádosti tohoto typu se neodpovídá. V případě, že se žadatel ve stanoveném termínu nedostaví, jeho termín propadá a musí se znovu zaregistrovat výše popsaným standardním způsobem.
Odpověď obdržíte do sedmi pracovních dnů.
Jak musí žádost o registraci vypadat:
Váš e-mail má mít tyto 3 části:
1. část (Předmět e-mailu):
- v předmětu e-mailu musí být bezpodmínečně uvedeno pouze jedinečné číslo zahraničního cestovního pasu žadatele
2. část: (Text e-mailu)
- v textu e-mailu musí být uvedeny následující údaje:
- Jméno a příjmení žadatele (latinkou, přesně dle cestovního pasu žadatele)
- Datum narození žadatele
- Telefon žadatele
- E-mail žadatele
- Účel požadovaného dlouhodobého pobytu - zaměstnanecká karta
3. část (Přílohy e-mailu):
- v přílohách e-mailu: žadatel musí připojit přílohy ve POUZE ve formátu pdf (odkazy na přílohy umístěné v cloudových úložištích se nepřijímají):
- kopii datové stránky svého cestovního dokladu s osobními údaji a fotografií
- kopii dokladu prokazujícího účel pobytu - pracovní smlouva
- kopie povolení k pobytu (pouze v případě cizinců, kteří pobývají v Moldavsku déle než dva roky).
Údaje v textu e-mailu musí odpovídat údajům v přílohách. V případě, že jsou odlišné, je žádost o registraci vyřazena.
Žádost o registraci nebude přijata ke zpracování v následujících případech:
- v předmětu e-mailu nebude uvedeno jedinečné číslo zahraničního cestovního pasu žadatele
- v předmětu e-mailu budou uvedeny (i) jiné informace než samotné číslo zahraničního cestovního pasu žadatele
- žadatel neuvede všechny požadované údaje v textu e-mailu
- žadatel nepřipojí požadované přílohy
- žadatel uloží přílohy na cloudové úložiště a do e-mailu uvede pouze odkazy na ně
- údaje v textu e-mailu se budou lišit od údajů v přílohách
- žadatel zašle svou žádost na e-mailovou adresu, která není určena pro registraci na jím deklarovaný účel víza
- žádost o registraci bude na více než jednoho žadatele
- e-mail nebude doručen do e-mailové schránky v době registrace
- žadatel zašle několik e-mailů - každý žadatel může zaslat pouze 1 e-mail; pokud jeden žadatel zašle v daném termínu více e-mailů, mohou být z objednávání automaticky vyřazeny, a to i v případě, že e-maily budou zaslány z různých e-mailových adres