română  česky  по-русски 

rozšířené vyhledávání
Upozornění na článek Tisknout Zmenšit písmo Zvětšit písmo X logo Facebook logo

Zápis k podání žádostí o zaměstnaneckou kartu na období červenec-září 2025

Velvyslanectví ČR v Kišiněvě informuje, že dne 2. června 2025 od 9:00 do 15:00 místního času proběhne zápis žadatelů  k podání žádosti o zaměstnaneckou kartu mimo Program zaměstnanecké migrace. Kvóta na druhé čtvrtletí roku 2025 již byla obsazena.

Na žádosti o zápis zaslané 2. června 2025 před 9:00 a po 15:00 nebude brán zřetel. Doporučujeme žadatelům odesílat registrační e-maily v prvních hodinách od zahájení zápisu.

Zápis bude probíhat výhradně na e-mailové adrese  Chisinau.Zamkarta@mzv.gov.cz

Kvóta volných míst na období červenec-září 2025 činí: 25 míst.

 

Přesné podmínky zápisu jsou uvedeny níže.

Pokud nebude Váš e-mail splňovat níže uvedené podmínky, nebude dále zpracován a termín podání žádosti o zaměstnaneckou kartu Vám sdělen nebude.

Platí pravidlo jeden e-mail = jeden žadatel, žádosti o registrace na více osob v jednom e-mailu se nepřijímají.

Každou žádost o registraci je nutné zaslat pouze jednou a vyčkat na odpověď konzulátu. Žadatel je o doručení e-mailu informován z e-mailové schránky Chisinau.Zamkarta@mzv.gov.cz formou automatické odpovědi.

Po zpracování registrace je žadatelům termín k podání žádosti sdělen formou e-mailu. Termíny jsou přidělovány automaticky s využitím náhodného prvku (losování). Výběr ani pořadí doručených e-mailů konzulát nijak neovlivňuje. Stanovený termín není možné měnit a na žádosti tohoto typu se neodpovídá. V případě, že se žadatel ve stanoveném termínu nedostaví, jeho termín propadá a musí se znovu zaregistrovat výše popsaným standardním způsobem.

Odpověď obdržíte do sedmi pracovních dnů.

Jak musí žádost o registraci vypadat:

Váš e-mail má mít tyto 3 části:

1. část (Předmět e-mailu):

  • v předmětu e-mailu musí být bezpodmínečně uvedeno pouze jedinečné číslo zahraničního cestovního pasu žadatele

2. část: (Text e-mailu)

  • v textu e-mailu musí být uvedeny následující údaje:
    1. Jméno a příjmení žadatele (latinkou, přesně dle cestovního pasu žadatele)
    2. Datum narození žadatele
    3. Telefon žadatele
    4. E-mail žadatele
    5. Účel požadovaného dlouhodobého pobytu  - zaměstnanecká karta

3. část (Přílohy e-mailu):

  • v přílohách e-mailu: žadatel musí připojit přílohy ve POUZE ve formátu pdf (odkazy na přílohy umístěné v cloudových úložištích se nepřijímají):
    • kopii datové stránky svého cestovního dokladu  s osobními údaji a fotografií
    • kopii dokladu prokazujícího účel pobytu - pracovní smlouva
    • kopie povolení k pobytu (pouze v případě cizinců, kteří pobývají v Moldavsku déle než dva roky). 

Údaje v textu e-mailu musí odpovídat údajům v přílohách. V případě, že jsou odlišné, je žádost o registraci vyřazena.

Žádost o registraci nebude přijata ke zpracování v následujících případech:

  • v předmětu e-mailu nebude uvedeno jedinečné číslo zahraničního cestovního pasu žadatele
  • v předmětu e-mailu budou uvedeny (i) jiné informace než samotné číslo zahraničního cestovního pasu žadatele
  • žadatel neuvede všechny požadované údaje v textu e-mailu
  • žadatel nepřipojí požadované přílohy
  • žadatel uloží přílohy na cloudové úložiště a do e-mailu uvede pouze odkazy na ně
  • údaje v textu e-mailu se budou lišit od údajů v přílohách
  • žadatel zašle svou žádost na e-mailovou adresu, která není určena pro registraci na jím deklarovaný účel víza
  • žádost o registraci bude na více než jednoho žadatele
  • e-mail nebude doručen do e-mailové schránky v době registrace
  • žadatel zašle několik e-mailů - každý žadatel může zaslat pouze 1 e-mail; pokud jeden žadatel zašle v daném termínu více e-mailů, mohou být z objednávání automaticky vyřazeny, a to i v případě, že e-maily budou zaslány z různých e-mailových adres