česky  қазақша  по-русски 

rozšířené vyhledávání
Upozornění na článek Tisknout Zmenšit písmo Zvětšit písmo

Oznámení data registrace - zaměstnanecké karty

Velvyslanectví České republiky oznamuje, že došlo ke změnám v objednávání termínů pro podání žádostí o dlouhodobá víza a pobyty objednání na 2 měsíce.
 

Pozor žadatelé se budou registrovat prostřednictvím e-mailové adresy   visa_nursultan@mzv.cz
Na období od 16.12.  do 15.2.2023.
Objednávání bude zahájeno dne 23. listopadu 2022 v 15:00 místního času (Kazachstán)


Upozorňujeme, že počínaje tímto termínem se již nebude využívat alfanumerický kód, místo něj  je do předmětu zaslaného e-mailu  zapotřebí uvést POUZE jedinečné číslo cestovního pasu žadatele. 
Na e-maily, které budou mít v předmětu zprávy uvedeny jiné informace než samotné číslo cestovního pasu a na e-maily, které budou doručeny do e-mailové schránky visa_astana@mzv.cz před zahájením objednávání (tedy před stanoveným dnem a hodinou) a na vícečetné e-maily zaslané jedním žadatelem nebude brán žádný zřetel a budou považovány za neplatné.
Každý žadatel může zaslat pouze 1 e-mail. V případě, že jeden žadatel  zašle v daném termínu více e-mailů,  bude z tohoto termínu objednávání automaticky vyřazen, a to i v případě,  že  e-maily budou zaslány z více e-mailových adres.  Upozornění  o vyřazení  bude zasláno pouze na první zjištěný duplicitní e-mail žadatele.  V případě, že bude zjištěna skutečnost, že žadatel již  podal žádost  o dlouhodobé vízum či dlouhodobý/trvalý   pobyt v minulých měsících a tato žádost je v řízení, bude jeho  e-mail taktéž vyřazen z dalšího zpracování a považován za neplatný.


E-mail musí vždy obsahovat další identifikační údaje žadatele: jméno, příjmení, datum narození, kontaktní telefon a e-mail a uvedení účelu pobytu: zaměstnání.
Přílohou e-mailové žádosti musí být kopie následujících dokumentů:
·        naskenovaná kopie datové stránky cestovního dokladu žadatele (v pdf formátu),
·        naskenovaný dokument prokazující účel pobytu (např. oddací list, rodný list)


Bez uvedených náležitostí je objednávka neplatná a nebude na ni brán zřetel, resp. bude bez další odpovědi žadateli vyřazena ze zpracování.
Žádosti budou zpracovány chronologicky podle času jejich obdržení. Žádosti splňující veškeré náležitosti obdržené do naplnění kapacity budou zodpovězeny automatickým e-mailem a poté zpracovány do 7 dnů. Žádosti splňující veškeré náležitosti obdržené nad limit kapacity obdrží automatickou odpověď o tomto faktu a termín jim z důvodu naplnění kapacity přidělen nebude.
Přidělené termíny jsou neměnné.

O zařazení žadatelů rozhoduje Vízový odbor  Ministerstva zahraničních věcí ČR a Zastupitelský úřad ČR v Astaně do tohoto systému nemůže zasahovat.