عربي  česky  français 

rozšířené vyhledávání
Upozornění na článek Tisknout Zmenšit písmo Zvětšit písmo X logo

Rezervační systém žadatelů o krátkodobá (schengenská) víza

1.  a 15. den v měsíci  od 10 do 16 hod. (marockého času) proběhne registrace pro příjem žádostí o krátkodobá schengenská víza za účelem  turismu na období od 15. nebo 1. dne v měsíci.
 

 

1. Žádost o termín k podání žádosti zašlete ve shora uvedený den ve shora uvedenou dobu na
e-mailovou adresu:  rabat.schengen@mzv.gov.cz

2. V předmětu e-mailu uveďte: číslo pasu.

3. V textu e-mailu uveďte: úplné jméno (jak je uvedeno v cestovním dokladu), typ víza a účel pobytu. Dále případně uveďte jména manžela/manželky a dětí, pokud žádáte společně.

4. K e-mailu připojte tyto přílohy (ve formátu .pdf): sken datové stránky pasu, sken platného povolení pobytu (v případě třetizemců).

5. Žadatelé, kteří nejsou občany států patřících do územní působnosti Velvyslanectví ČR v Rabatu připojí rovněž doklad, že mají ve státě v územní působnosti Velvyslanectví ČR v Rabatu povolen pobyt, a to nejméně po dobu předchozích dvou let. Nelze-li pobyt prokázat, žadatel podá žádost ve svém domovském státě.

6. 1 žadatel = 1 e-mail. Zašlete pouze jeden e-mail. V každém e-mailu lze objednat pouze jednoho žadatele. Výjimkou jsou situace, kdy s rodičem žádají nezletilé děti (→ rodič ve své žádosti o termín i své nezletilé děti) nebo kdy žádá rodina (→ jeden člen rodiny v žádosti o termín uvede i své nezletilé děti a manžela/manželku).

7. Váš e-mail bude elektronicky zpracován systémem založeným na  náhodném prvku.

8. Z registrace budou vyřazeny tyto e-maily:

i) e-maily, které nejsou zaslány ve formátu podle bodu 2, 

ii) e-maily, které neobsahují přílohy podle bodu 4,

iii) e-maily, kterými se žadatel pokouší zaregistrovat více žadatelů najednou** – s výjimkou e-mailů rodiny nebo rodičů, kteří zároveň registrují i své nezletilé děti, 

iv) e-maily, které jeden žadatel zašle několikrát, 

v) e-maily zaslané mimo výše uvedenou registrační dobu,

vi) e-maily s přílohami většími než 10 MB.

9. Čekejte na potvrzení. Velvyslanectví ČR v Rabaru Vás bude do 7 dnů informovat, zda byl termín přidělen či ne.

10. Neobdržíte-li potvrzení o přidělení termínu v průběhu 7 dnů, znamená to, že Vaše žádost o termín nebyla vylosována nebo nebyla zaslána v souladu s podmínkami registrace.

11. Přidělený termín nelze změnit. Nedostavíte-li se, Váš termín propadá. Dostavíte-li se se zpožděním bez předchozí omluvy, Váš termín rovněž propadá – v takovém případě se již Velvyslanectví ČR v Rabatu věnuje jiným žadatelům, kteří se dostavili včas.

Aktuální průměrná čekací lhůta na podání žádosti: 15 – 30 dní

Počet žádostí přijímaných na dané období: 20-25

*Uvedené e-mailové adresy jsou určeny výhradně pro objednání k podání vízové / pobytové žádosti a neslouží k obecné komunikaci nebo zodpovídání dotazů.

**Pokusy o hromadné zasílání registrací pomocí softwarových nástrojů může antispam domény mzv.cz v zájmu zajištění funkčnosti systému vyhodnotit jako spam, v důsledku čehož se nebude k těmto registracím přihlížet.