deutsch  česky 

rozšířené vyhledávání
na_celou_sirku
Foto: Český národní brand
Upozornění na článek Tisknout Zmenšit písmo Zvětšit písmo X logo Facebook logo

Projekt českého národního brandu – Dobré ráno, Česko

Ministerstvo zahraničních věcí ve spolupráci s Českými centry a dalšími institucemi spustilo projekt Český národní brand, který je v jeho první fázi komunikován pod názvem „Dobré ráno, Česko“. 

Projekt vychází z osvědčených příkladů úspěšných kampaní jiných zemí, jako je This is Finland nebo e-Estonia, a zaměřuje se na vytvoření konzistentního a atraktivního národního příběhu, který bude reprezentovat hodnoty a charakteristiky Česka. Tento projekt má podpořit diplomacii, export, turismus a kulturní prezentaci.

V první fázi kampaně (do konce roku 2025) se veřejnost, podnikatelé, státní instituce a známé osobnosti zapojují do hledání klíčových atributů české identity. Do této debaty se také  mohou aktivně zapojit i krajané po celém světě – na webové stránce www.dobreranocesko.cz je možné vyplnit online dotazník, jehož výsledky poslouží jako důležitý datový základ pro samotnou přípravu národního příběhu. Více informací o projektu naleznete také na odkaze níže.

Dobré ráno, Česko - informační leták (PDF, 375 KB)

Kampaň probíhá ve třech fázích:

  1. Iniciační fáze a participace (do konce roku 2025), touto fází projekt nyní prochází

  2. Tvorba značky (do podzimu 2026), zpracování výsledků participace

  3. Život značky (od začátku roku 2027), dlouhodobá péče o národní identitu

Projekt si klade za cíl vytvořit silný a autentický obraz Česka na mezinárodní scéně a posílit národní identitu a hrdost veřejnosti.

 

Předem mockrát děkujeme za vaši participaci na projektu!