česky  english  中文 

rozšířené vyhledávání
vystavene_ceske_sklo
Foto: GK Šanghaj
Upozornění na článek Tisknout Zmenšit písmo Zvětšit písmo LinkedIn logo

Hangzhou Internatinal Day s českou účastí

Ve dnech 5. – 8. Září 2019 se v Hangzhou konal druhý ročník mezinárodního festivalu Hangzhou international Day, na kterém nechyběla Česká republika a české firmy.
 

Ve dnech 5. – 8. Září 2019 se v Hangzhou konal druhý ročník mezinárodního festivalu Hangzhou international Day. Tento festival je od Roku 2017 organizován jako připomínka Summitu G20, jež se v Hangzhou konal v roce 2016 a usiluje o podporu vzájemných výměn a fůze kultury a životního stylu mezi Čínou a západem.

 

Během čtyř dnů navštívilo festival téměř 54 000 návštěvníků. Ti si mohli na 60 000 M2 prohlédnout na 30 pavilonů, z toho 20 národních, mezi kterými nechyběla Česká republika. GK Šanghaj ve spolupráci s pobočkou  CzechTourism v Šanghaji prezentoval Českou republiku jako turistickou destinaci. Současně byl dán prostor českých firmám pro prezentaci českých produktů. Na pavilonu mohli tedy čínští návštěvníci vidět např. české sklo značek Crystalite Bohemia a Crystal Bohemia,  ochutnat piva Budějovický Budvar a Litovel, dort Marlenka, vyzkoušet přírodní kosmetiku Botanicus, či se obléci do sportovního oblečení a obuvy Alpine Pro.

Galerie