Úspěšná prezentace českých značek na čínských sociálních médiích a e-commerce platformách
15.09.2021 / 10:04 | Aktualizováno: 01.10.2021 / 10:10
Dne 11. 9. 2021 zorganizoval GK Šanghaj, ve spolupráci s CzechCham Shanghai, akci Czech Brands Promotion Day na propagaci českých značek s cílem posílit jejich popularitu mezi čínským publikem
Akci v turisticky populární Afficion Chocolate factory u města Jiaxing zahájil proslovem Karel Šrol, Generální konzul ČR v Šanghaji a Lukáš Hlaváč, prezident CzechCham Shanghai. V zahradních prostorách se ve stylu „elegantního kempování“ čínským spotřebitelům představilo celkem 10 českých značek: Škoda, Alpine Pro, Ton, Preciosa Beauty, Clartes Bohemia, Czevitrum, Pilsner Urquell, Hamé, Fromin a Tescoma.
Každá ze značek měla prostor k prezentaci a představení svých produktů a pro oživení akce byla připravena řada doprovodných aktivit. Pozvaní návštěvníci mohli např. vyzkoušet kolečkové lyžování, naučit se jak rozpoznat rozdíl mezi sklem a křišťálem, procvičit si správné nalévání piva, vyhrát ceny v kvízu o České republice, či otestovat své kulinářské umění při tvorbě čokoládového autíčka Škoda.
Pro návštěvníky v místě byl připraven bohatý program, hlavním cílem akce byla nicméně především online propagace českých značek a to jak živým vysíláním z akce, tak prostřednictvím následných příspěvků na řadě sociálních médií od influencerů pozvaných na akci. Videa, fotky a zprávy z akce mohlo na sociálních sítích shlédnout jejich téměř 10 milionů fanoušků.
GK Šanghaj zároveň využil široké publicity akce k propagaci České Republiky prostřednictvím výstavy fotografií památek ČR a představením krásy České republiky jako turistické destinace.
Odkazy na vybrané příspěvky z akce na Weibo: Veee辣小姐, Zoey_周一, Rosainstyle, Iris黄_, 小甜游世界, kimmy大姐姐, 莱莱SSR