
Destinační prezentace České republiky „Discover Czech Specials 2019“ v Jižní Koreji
29.10.2019 / 09:01 | Aktualizováno: 25.03.2022 / 11:33
V rámci projektu na podporu ekonomické diplomacie se ve dnech 21.-23. 10. 2019 v Jižní Koreji uskutečnilo destinační představení českých společností a institucí pod názvem Roadshow Soul a Busan – turistická prezentace ČR a B2B workshop.
Více než dvacetičlenná skupina českých a korejských zástupců společností a institucí (Chateau Herálec, Hotel Imperial Karlovy Vary, Wine of Czech, Salón vín - Národní vinařské centrum, o.p.s., Centrála cestovního ruchu – Jižní Morava, Statutární město Brno, Fasion Arena. Via FAOC s.r.o., Hotel Savoy Praha, SKYWALKERS Czech Republic s.r.o., FIT Ruums, WEBBEDS, PILSNER URQUELL - AE Brands, DMO Dolní Poohří, Chrám Chmele a Piva CZ, p.o., EUROSCOPE, Manufaktura - Český národní podnik s.r.o., Classy Praha s.r.o., Marlenka Korea, Happy Result Lab) v Soulu a Busanu prezentovala nabídku svých produktů, služeb či zážitkové turistiky v rámci společného jmenovatele „Discover Czech Specials 2019“.
Organizátory zdařilého programu byli pracovníci agentury CzechTourism, kteří spolu s pracovníky zastupitelského úřadu ČR v Soulu připravili pro korejské zájemce v obou městech hodnotný šestihodinový program včetně B2B jednání.
Prezentace v samotném hlavním městě proběhla v prestižním hotelu Four Seasons za účasti více jak 100 zástupců korejských cestovních kanceláří, medií a influencerů. Akci navštívili pod vedením P. Fischera i účastníci delegace Výboru pro zahraniční vztahy, obranu a bezpečnost Senátu Parlamentu ČR, kteří v té době byli v Jižní Koreji na pracovní návštěvě.
Během B2B jednání v jihokorejském Busanu byli pak čeští účastníci překvapeni velkým zájmem korejských turistických kanceláří o cesty do ČR mimo Prahu, tedy převážně do regionů svázaných se zajímavým příběhem.
Jako důkaz významu ČR jako oblíbené destinace jihokorejských turistů svědčí i úspěšné 5-ti leté působení kanceláře CzechTourismu v Jižní Koreji.
Prezentace zcela jistě posílila povědomí o marketingové značce „Česká republika - země příběhů“, protože ukázala ČR i v jiném světle než ji Korejci doposud znají. ČR by měla být vnímána jako průmyslově rozvinutá země, která však současně má podmínky pro mimořádně atraktivní zážitkovou a volnočasovou turistiku - Czech Specials.
Pavel Kalina, vedoucí obchodně ekonomického úseku, velvyslanectví ČR v Soulu