česky  english 

rozšířené vyhledávání

Objednávání termínů pro podání žádostí o dlouhodobá víza a pobyty občanů Nepálu a Bangladéše

Pro objednávání termínů pro podání žádostí o dlouhodobá víza a pobyty občanů Nepálu a Bangladéše postupujte dle následujících instrukcí:
 

Další objednávání začne dne 5. srpna 2019 ve 14:00 indického času (mimo objednání termínů pro podání žádostí o dlouhodobé vízum za účelem podnikání)

V souvislosti s probíhajícími legislativními změnami v oblasti povolování pobytů cizinců na území ČR dochází do doby skončení legislativního procesu k dočasnému pozastavení objednávání termínů příjmu žádostí o dlouhodobé vízum za účelem podnikání. Více informací naleznete na naší webové stránce.

Výše uvedení žadatelé se registrují prostřednictvím e-mailové adresy longterm_bgd.npl@mzv.cz (na této e-mailové adrese již nadále není možné žádat o termín pro osobní podání žádosti o zaměstnaneckou kartu, více informací naleznete v článku Důležité změny týkající se objednávacího systému pro podání žádostí o zaměstnanecké karty. 

Platí pravidlo 1 e-mail = 1 žadatel, objednávky na více osob v jednom e-mailu se rovněž nepřijímají.

Na e-maily, které budou mít v předmětu zprávy uvedeny jiné informace než samotné číslo cestovního pasu a na e-maily, které budou doručeny do e-mailové schránky longterm_bgd.npl@mzv.cz před zahájením objednávání (tedy před stanoveným dnem a hodinou) a na vícečetné e-maily zaslané jedním žadatelem nebude brán žádný zřetel a budou považovány za neplatné.

Každý žadatel může zaslat pouze 1 e-mail. V případě, že jeden žadatel  zašle v daném termínu více e-mailů,  bude z tohoto termínu objednávání automaticky vyřazen, a to i v případě,  že  e-maily budou zaslány z více e-mailových adres.  Upozornění  o vyřazení  bude zasláno pouze na první zjištěný duplicitní e-mail žadatele.  V případě, že bude zjištěna skutečnost, že žadatel již  podal žádost  o dlouhodobé vízum či dlouhodobý/trvalý   pobyt v minulých měsících a tato žádost je v řízení, bude jeho  e-mail taktéž vyřazen z dalšího zpracování a považován za neplatný.

E-mail musí vždy obsahovat další identifikační údaje žadatele: jméno, příjmení, datum narození, kontaktní telefon a e-mail a uvedení účelu pobytu: zaměstnání, studium, sloučení rodiny, atd.

Přílohou e-mailové žádosti musí být kopie následujících dokumentů:

naskenovaná kopie datové stránky cestovního dokladu žadatele (v pdf formátu),

naskenovaný dokument prokazující účel pobytu (např. rodný list, oddací list, potvrzení o přijetí o ke studiu)

Bez uvedených náležitostí je objednávka neplatná a nebude na ni brán zřetel, resp. bude bez další odpovědi žadateli vyřazena ze zpracování.

Žádosti budou zpracovány chronologicky podle času jejich obdržení. Žádosti splňující veškeré náležitosti obdržené do naplnění kapacity budou zodpovězeny automatickým e-mailem a poté zpracovány do 7 dnů. Žádosti splňující veškeré náležitosti obdržené nad limit kapacity obdrží automatickou odpověď o tomto faktu a termín jim z důvodu naplnění kapacity přidělen nebude.

Přidělené termíny jsou neměnné.

Kapacita velvyslanectví pro přijímání žádostí o dlouhodobá víza a pobyty výše uvedených  žadatelů bude 25 žádostí (v září 2019).