
Czech Games Industry - Animayo
16.10.2020 / 10:45 | Aktualizováno: 17.04.2024 / 20:05
Představení českého videoherního průmyslu je dalším z projektů ekonomické diplomacie a uskuteční se od 22. října 2020 za přítomnosti čtyř mezinárodně uznávaných českých studií: Bohemia Interactive, Amanita Design, Warhorse Studio a CharlesGames.
Prezentace českých kreativních společností proběhne v rámci Animayo - festivalu animovaného filmu, speciálních efektů a videoher.
Online akce se zúčastní 4 přední česká studia a vývojáři videoher, kteří předvedou své schopnosti, a současně i představí uznávaný český průmysl, který se v posledních letech stal jedním z důležitých evropských aktérů v oblasti videoher.
Akce bude k dispozici od 22. října 2020 po dobu jednoho měsíce prostřednictvím webové stránky www.animayo.com.
Studia přítomná na tomto virtuálním festivalu budou: Amanita Design, nezávislé studio tvůrců ságy Samorost, Machinarium nebo Botanicula, videoher se širokým mezinárodním uznáním; Warhorse, jehož videohra Kingdom Come Deliverance během prvních dvou dnů po vydání prodala půl milionu kopií; Bohemia Interactive, videoherní společnost založená v roce 1999, která se svým prvním uznávaným titulem Arma: Cold War Assault prodala více než 1,2 milionu kopií a získala několik ocenění, a Charles Games, produkční společnost a tvůrci videoher z období druhé světové války Attentat 1942 a Svoboda 1945.
Velvyslanectví České republiky ve Španělsku Vás zve k registraci na bezplatnou online prezentaci prostřednictvím stránky https://www.animayo.com/?accion=czechcentresvideogames, která se bude skládat ze 4 částí:
- Amanita Design. Surreal Worlds of Amanita Design & Music for Video Games: Creative process in music and audio production. Vystoupí: Lukáš Kunce, PR & Production Amanita Design; Tomáš Dvořák, hudební skladatel, hudebník, producent, DJ a multimediální umělec
- Bohemia Interactive. Livonia: Making a Large Game World for Arma 3 and DayZ. Vystoupí: Ivan Buchta, kreativní ředitel
- Warhorse Studio: From kickstarter to successful release thanks to Content Marketing. Vystoupí: Jiří Rydl, marketingový manažer
- Charles Games: Attentat 1942. The making of. Vystoupí: Vít Šisler, hlavní designér hry
Akce probíhá ve spolupráci s Českým centrem Madrid.