english  česky 

rozšířené vyhledávání
na_celou_sirku
Foto: (@MZV)
Upozornění na článek Tisknout Zmenšit písmo Zvětšit písmo Facebook logo LinkedIn logo

Česko jako cestovatelská destinace a české výrobky představeny komunitě profesionálů v cestovním ruchu v Los Angeles a San Franciscu

Generální konzulát ČR v Los Angeles a kancelář Czechtourism v New Yorku ve spolupráci s globální networkingovou platformou Travel Massive uspořádali poslední dubnový týden propagační akce v San Franciscu a Los Angeles k podpoře incomingové turistiky do České republiky s cílem zviditelnit české produkty, které jsou již v současnosti k dispozici na americkém trhu. Akce byly realizovány v rámci projektů ekonomické diplomacie za podpory Ministerstva zahraničních věcí ČR a Ministerstva pro místní rozvoj ČR.

Akce 25. 4. se konala v prostorech stylové The Laundry San Francisco a přilákala přes 80 účastníků z řad cestovních kanceláří, bloggerů a novinářů.  O dva dny později se v Los Angeles v jediné české galerii v USA - Knupp Gallery LA v prestižní umělecké Arts District orientující se na prodej českých uměleckých děl, uskutečnila akce pro 70 účastníků z jižní Kalifornie.

Akce v The Laundry San Francisco

Akce v The Laundry San Francisco

Na obou akcích zástupce CzechTourism Jiří Dužár prezentoval ČR jako perspektivní turistickou destinaci s cílem zviditelnit i oblasti mimo hlavní město Prahu, které již dnes patří mezi hlavní magnety pro zahraniční návštěvníky (v roce 2016 je USA 4. nejsilnější zdrojový trh zahraničních návštěvníků v ČR).

České pivo

České pivo

Marino Radačič z Generálního konzulátu ČR v Los Angeles představil vybrané české produkty, které jsou již dobře dostupné na americkém trhu – např. české pivo (Pilsner Urquell, Primátor, Lev, Czechvar (název v USA používaný pro Budějovický Budvar), Krušovice či Rebel a Praga, moravské víno Vinné Sklepy Lechovice, likéry Rudolf Jelínek a Becherovka, české sladkosti (medovník Marlenka) či koloběžky firmy Crussis, které jsou od minulého roku dováženy na kalifornský trh. Účastníci měli příležitost všechny uvedené potravinářské výrobky ochutnat, dozvědět se, kde přesně se dají koupit (kamenné obchody či online) a vyzkoušet si i jízdu na stylových koloběžkách.

Koloběžky Crussis

Koloběžky Crussis

 

Obě akce naplnily svůj účel a měly v komunitě Travel Massive velmi pozitivní ohlas, který v dlouhodobém horizontu přispěje k dalšímu zviditelněním českých produktů a ČR jako autentického místa pro aktivní trávení dovolené mezi profesionály v cestovním ruchu na západním pobřeží USA.

Marino Radačič, ekonomický diplomat, Generální konzulát ČR v Los Angeles 

přílohy

Koloběžky Crussis 117 KB JPG (Obrázek / Fotka) 13. 5. 2017

Akce v Knupp Gallery 98 KB JPG (Obrázek / Fotka) 13. 5. 2017

Česká vína 112 KB JPG (Obrázek / Fotka) 13. 5. 2017

Plná chodba v Knupp Gallery Los Angeles 111 KB JPG (Obrázek / Fotka) 13. 5. 2017

Koloběžky Crussis v galerii 92 KB JPG (Obrázek / Fotka) 13. 5. 2017

Czechvar vs Budweisser Beer 26 KB JPG (Obrázek / Fotka) 13. 5. 2017