česky  english 

rozšířené vyhledávání
na_celou_sirku
Foto: 2TDK, Družba za razvoj projekta, d.o.o.
Upozornění na článek Tisknout Zmenšit písmo Zvětšit písmo Facebook logo LinkedIn logo

Tendry na hlavní stavební práce na trase 2TDK

Dne 15. 11. 2019 byly na slovinském portálu veřejných zakázek zveřejněny dva tendry na hlavní stavební práce v rámci výstavby železniční trati Divača – Koper, strategického projektu v oblasti železniční infrastruktury. Termín pro podání přihlášek je 20. 12. 2019

V návaznosti na náš článek z února 2019 (odkaz zde) byla dne 15. 11. 2019  zahájena výzva k předkládání nabídek na zhotovení železniční trasy Divača – Koper (2TDK). Vzhledem k náročnosti trasy a různým typům terénu byly na portálu veřejných zakázek eNaročanje zveřejněny dva tendry na hlavní stavební práce.

 

První úsek Divača - Črni Kal představuje výstavbu tunelů T1 a T2 včetně servisních tunelů a souvisejícího tunelového vybavení. Tato fáze bude zahrnovat zejména výkopové práce, výstavbu tunelů a souvisejících objektů, výstavbu železniční trasy – resp. železničního spodku včetně souvisejících objektů mimo tunely a vytvoření požárního vodovodu.

Text veřejné zakázky: JN-10/2019

Projektová dokumentace: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/332150/OBJAVA.zip

 

Druhý úsek Črni Kal - Koper představuje výstavbu tunelů T3 až T7 bez servisních tunelů a výstavbu tunelu T8 včetně servisního tunelu a souvisejícího tunelového vybavení. Dále pak výstavbu viaduktů V1 (Gabrovica) a V2 (Vinjan) a také výstavbu trasy mezi koncem tunelu T8 a začátkem výsuvné koleje. Druhá fáze bude rovněž zahrnovat zejména výkopové práce, výstavbu tunelů a souvisejících objektů, výstavbu železniční trasy – resp. železničního spodku včetně souvisejících objektů mimo tunely a vytvoření požárního vodovodu.

Text veřejné zakázky: JN-11/2019

Projektová dokumentace: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/332171/OBJAVA.zip

 

Termín pro podání přihlášek je v případě obou tendrů 20. 12. 2019. V této fázi bude zadavatel tendru, společnost 2TDK d.o.o., přezkoumávat způsobilost kandidátů k výkonu veřejné zakázky v souladu s předloženými důkazními listinami (bonitní hodnocení, výkaz o hospodaření, bankovní garance, dostatečné personální kapacity, reference, prohlášení o zajištění mechanizace a vybavení aj.) a teprve v další fázi vyzve schválené kandidáty k předložení nabídek. Tento postup je závazný a schvalování či změna hospodářských subjektů po uvedeném termínu nebudou možné. Ve druhé fázi výběrového řízení bude ze strany zadavatele tendru stanovena také nejvyšší přípustná hodnota nabídky, hlavním kritériem pro výběr bude ekonomicky nejvýhodnější nabídka.

 

Dagmar Šober, Ekonomicko-obchodní oddělení, Velvyslanectví ČR v Lublani