česky  español 

rozšířené vyhledávání
na_celou_sirku
Foto: Eva Tadlikova
Upozornění na článek Tisknout Zmenšit písmo Zvětšit písmo X logo Facebook logo

Projekt ekonomické diplomacie PROPED představil ČR jako zajímavou destinaci pro peruánské turisty

Sektor cestovního ruchu je velmi kompetitivní, je třeba opakovaně představovat nejen české turistické „stálice“, ale take nabízet nová místa a aktivity. CzechTourism připravil ve spolupráci s peruánskými touroperátory prezentaci Česka jak přímo cestovním kancelářím, tak i v odborném tisku a na sociálních sítích. Jako projekt ekonomické diplomacie PROPED byla akce realizovaná spolu s Velvyslanectvím ČR v Limě.

Cestovní ruch patřil k pandemií nejvíce postiženým oblastem ekonomiky. Zároveň je sektorem velice kompetitivním a je třeba soustavně připomínat možnosti, které nabízí Česká republika. Agentura CzechTourism ve spolupráci se zastupitelskými úřady ČR připravuje již řadu let v rámci projektů ekonomické diplomacie PROPED různé druhy prezentací a kampaní, ve kterých představuje Česko jako atraktivní turistickou destinaci.
V letošním roce CzechTourism ve spolupráci s Velvyslanectvím ČR v Limě s peruánskými touroperátory Ágil, CTM a VIP Viajes a influencery Fátimou Sotomayor a Monolem Bonilla představil Česko prostřednictvím různých B2B a B2C aktivit. 


Velvyslanec ČR uspořádal v rezidenci oběd pro cca 50 zástupců cestovních kanceláří a odborného tisku spojený s představením zajímavých míst a zážitků. Hostem byl Manolo Bonilla, novinář a tvůrce obsahu specializující se na gastronomii. Jeho prezentace vycházející z vlastní zkušenosti se zaměřila na gastronomickou nabídku Prahy a Jižní Moravy. 


Ve spolupráci s VIP Viajes se v Limě a Arequipě uskutečnily prezentace pro cestovní kanceláře. V Limě se jednalo o pracovní snídani se zaměřením na privátní zájezdy v segmentu zážítkové turistiky. V Arequipě se prezentace zaměřila na segment prázdninové turistiky, především na jednodenní výlety do Prahy. 
Následná B2B inzerce a e-mailing a články v odborných tištěných i online časopisech Ladevi a T-News představily jak aktivity v Limě a Arequipě, tak informovaly o Česku jako turistické destinaci a nabídce zájezdů.
Kampaň s Despegar.com byla zaměřena na turisty, kteří nekupují zájezdy v klasických cestovních kancelářích, proto byla směřovaná na několik produktů: kulturně-historické, aktivní, příroda a gastronomie. Byla vytvořena landing page s nabídkou letenek, hotelů a zájezdů.


Vv rámci B2C projektů proběhla kampaň na sociálních sítích Fatimy Sotomayor: 2 reelsy a 3 stories na instagramovém profilu  fatima_sotoma, který má 230.000 sledujících. 
Prezentace Česka umožní peruánským touroperátorům a cestovním kancelářím lépe popsat příležitosti, které nabízí zahraničním turistům a tím zvýší jejich počet. Latinská Amerika a Peru mají zatím nevyužité možnosti.
  
Eva Tadlíková, rada, Velvyslanectví ČR v Limě

 

 

foto

foto

foto

foto