Legalizace a ověřování dokladů
16.06.2023 / 14:21 | Aktualizováno: 31.07.2024 / 16:29
Žádosti o schůzky za účelem ověření pravosti (superlegalizace) dokumentů pro mezinárodní použití nebo ověření podpisů se zasílají výhradně na adresu: islamabad.documents@mzv.gov.cz.
Předmět zprávy musí obsahovat pouze číslo cestovního dokladu žadatele VELKÝMI PÍSMENY.
Obsah žádosti by měl obsahovat následující informace
a) celé jméno žadatele;
b) identifikace dokladů, které mají být ověřeny;
c) účel zamýšleného pobytu žadatele v České republice;
d) telefonní číslo žadatele.
DOBA, KDY JE TŘEBA POŽÁDAT O SCHŮZKU
POZOR - ZMĚNA od 31.7.2024
Zájemci o sjednání schůzky za účelem podání žádosti o legalizaci a ověřování dokladů provádějí elektronickou registraci vždy poslední pracovní den v měsíci od 12:00 do 18:00 pákistánského času prostřednictvím e-mailové schránky Islamabad.documents@mzv.gov.cz. Registrace probíhá automaticky s využitím náhodného prvku. Počet udělených termínů je dán kapacitními možnostmi konzulárního úseku velvyslanectví. Termíny ke schůzce budou otevřeny vždy měsíc předem, tj. pro měsíc září budou sloty otevřeny v posledním pracovním dni v červenci, pro měsíc říjen v posledním pracovním dni srpna atd.
VELVYSLANECTVÍ NEPŘIJME:
- více žádostí od jednoho žadatele v daném období otevírání slotů
- žádosti o různé služby v jednom e-mailu
- skupinové žádosti
- je přísně doporučeno, aby přílohy nepřesahovaly 3 MB
- žádosti, které neobsahují pouze číslo pasu v předmětu.
- žádosti, které neobsahují pouze požadované informace