
Prosincové číslo časopisu Moderní ekonomická diplomacie
12.12.2017 / 18:34 | Aktualizováno: 12.12.2017 / 18:49
Přinášíme Vám druhé číslo našeho nového časopisu pro exportéry Moderní ekonomická diplomacie. V prosincovém čísle najdete např. články o příležitostech pro české firmy na japonském trhu, o tom jak uspět v Rusku, o oživení sklářského průmyslu, nebo jak vidí český export Aleš Michl, spoluzakladatel investičního fondu Quant.
Druhé číslo našeho nového časopisu pro exportéry "Moderní ekonomická diplomacie" se točí kolem budoucnosti českého exportu. V časopise najdete velký rozhovor s Jiřím Grundem, předsedou Asociace exportérů. V článku Aleše Michla se dozvíte, proč lze přirovnat český export k olši lepkavé. Praktické informace o exportních příležitostech na perspektivních trzích přinášíme tentokrát z Japonska a také v článku o ruském trhu, ve kterém se kolega z ambasády v Moskvě věnuje tlaku na lokalizaci výroby. Dočtete se také např. o příležitostech, které nám skýtá Brexit, nebo o exportních úspěších české firmy Mavel a jejích Kaplanových turbín. Tentokrát přinášíme také článek o memorandu České rozvojové agentury, EGAP a ČMZRB, které usnadní zapojení soukromého sektoru do rozvojové spolupráce.
Další číslo časopisu Moderní ekonomická diplomacie vyjde v únoru a můžete se těšit na články o exportu do států jižního Kavkazu. Přineseme také článek o Juditě Štouračové, zakladatelce novodobé české ekonomické diplomacie.