Jak žijí německé start-upy
21.09.2021 / 16:26 | Aktualizováno: 28.10.2021 / 16:33
Digitální transformace a podpora start-upů představují – společně s odvrácením klimatické hrozby – jedno z hlavních témat německé hospodářské politiky a společenského rozvoje. Podpora nových nápadů a jejich uvádění na trh přitahuje velkou mediální pozornost a finanční zdroje nejen soukromých investorů, ale i veřejných rozpočtů.
Popularita prodává
V ukončené šesté řadě televizní show Die Höhle der Löwen, v České republice známé jako Den D, představovali každý týden zástupci start-upů před skupinou investorů svůj produkt či službu. Mezi investory vynikal šampion Formule 1 z roku 2016 a nyní venture kapitálový investor Nico Rosberg, který vlastní majetkové podíly ve dvou inovativních společnostech, a to Lilium – leteckém elektrotaxi a ChargeOne – síti dobíjecích stanic. Ačkoliv se Nico Rosberg jako investor věnuje především zelené a inovativní mobilitě, v televizní show získaly velkou pozornost dalších šesti spoluúčinkujících investorů hlavně projekty zaměřené na potraviny a potravinové doplňky pro zdravý životní styl.
…. celý článek naleznete na TradeNews, 21.9.2021