Objednávání žadatelů o dlouhodobé pobytové tituly
15.01.2019 / 22:01 | Aktualizováno: 26.04.2022 / 22:28
Počínaje 1. únorem 2019 bude Velvyslanectví České republiky v Buenos Aires používat nový systém objednávání žadatelů o dlouhodobá víza a povolení k pobytu.
Informujeme, že za účelem předložení žádosti se musí žadatelé písemně objednat, a sice e-mailem na adresu buenosaires@embassy.mzv.cz s tím, že ke zprávě připojí naskenovaný doklad o příslušném účelu pobytu.
Upozorňujeme, že nebude-li zpráva doručena na uvedenou elektronickou adresu, anebo nebude-li obsahovat zmíněný naskenovaný doklad, žadatel neobdrží odpověď.
V případě splnění podmínek žadatel obdrží odpověď s uvedením dne a hodiny, kdy je objednán za účelem předložení žádosti na velvyslanectví. Objednávání bude probíhat v souladu s níže uvedeným systémem, který reflektuje jednotlivé účely pobytu a kapacitu velvyslanectví:
Pondělí účel: studium kapacita: 1 žádost
Úterý účel: rodinný kapacita: 1 žádost
Středa účel: zaměstnanecká karta kapacita: 1 žádost
Čtvrtek účel: vědecký výzkum/ sport kapacita: 2 žádosti
Pátek ostatní účely kapacita: 2 žádosti
Připomínáme, že úřední hodiny pro veřejnost konzulárního úseku velvyslanectví jsou pondělí-pátek, 10:00-12:00 hod.