česky  հայերեն  english 

rozšířené vyhledávání
Upozornění na článek Tisknout Zmenšit písmo Zvětšit písmo Facebook logo

Zápis na podání žádostí o zaměstnanecké karty na období březen a duben 2025

Dne 28.02.2025 od 20:00 do 02:00 hod. následujícího dne proběhne registrace k podání žádostí o zaměstnanecké karty. Termíny budou žadatelům přiděleny na základě náhodného výběru do výše zákonem stanoveného limitu, který je stanoven na 70 žádostí ročně mimo speciální programy. V rámci jednoho registračního cyklu tak může být přijato 12-13 žadatelů.

Zápis/registrace bude probíhat na e-mailové adrese employment_yerevan@mzv.cz

V předmětu zprávy musí být uvedeno:

         1. Jméno, příjmení žadatele

         2. Číslo cestovního pasu žadatele

Text zprávy v těle e-mailu:

         1. Číslo volného referenčního čísla pracovní pozice

         2. Text „žádost o termín registrace ZK“

Příloha e-mailu:

         Sken datové stránky pasu žadatele o zaměstnaneckou kartu ve formátu PDF

Žádné další texty či informace text e-mailu ani jeho předmět obsahovat nesmí. Kromě skenu datové stránky nesmí být připojeny další přílohy. 

 

Je třeba dodržet pravidlo 1 unikátní e-mailová adresa – 1 žadatel.

Akceptovány nebudou:

- hromadné žádosti z jedné e-mailové adresy

- e-maily zaslané před datem/časem vyhlášené registrace

- zprávy, které budou postrádat jednu z náležitostí uvedených výše nebo nebudou jinak splňovat výše uvedené podmí