Zápis na podání žádostí o zaměstnanecké karty na období březen a duben 2025
23.06.2023 / 13:30 | Aktualizováno: 21.01.2025 / 08:36
Dne 28.02.2025 od 20:00 do 02:00 hod. následujícího dne proběhne registrace k podání žádostí o zaměstnanecké karty. Termíny budou žadatelům přiděleny na základě náhodného výběru do výše zákonem stanoveného limitu, který je stanoven na 70 žádostí ročně mimo speciální programy. V rámci jednoho registračního cyklu tak může být přijato 12-13 žadatelů.
Zápis/registrace bude probíhat na e-mailové adrese employment_yerevan@mzv.cz
V předmětu zprávy musí být uvedeno:
1. Jméno, příjmení žadatele
2. Číslo cestovního pasu žadatele
Text zprávy v těle e-mailu:
1. Číslo volného referenčního čísla pracovní pozice
2. Text „žádost o termín registrace ZK“
Příloha e-mailu:
Sken datové stránky pasu žadatele o zaměstnaneckou kartu ve formátu PDF
Žádné další texty či informace text e-mailu ani jeho předmět obsahovat nesmí. Kromě skenu datové stránky nesmí být připojeny další přílohy.
Je třeba dodržet pravidlo 1 unikátní e-mailová adresa – 1 žadatel.
Akceptovány nebudou:
- hromadné žádosti z jedné e-mailové adresy
- e-maily zaslané před datem/časem vyhlášené registrace
- zprávy, které budou postrádat jednu z náležitostí uvedených výše nebo nebudou jinak splňovat výše uvedené podmí