Systém slosovatelných registrací ke sjednání termínu osobního podání žádosti o zaměstnanecké karty.
24.02.2025 / 14:15 | Aktualizováno: 22.09.2025 / 12:37
Je zaveden nový elektronický systém slosovatelných žádostí o registraci.
Registrace pro příjem žádostí o účast ve slosování o možnost podání žádosti o zaměstnání na období 1. čtvrtletí 2026 proběhne dne 13.11.2025 od 08:00 do 14:00 hod.
1. Žádost o termín k podání žádosti zašlete ve shora uvedený den ve shora uvedenou dobu na
e-mailovou adresu: tbilisi.employment@mzv.gov.cz
2. V předmětu e-mailu uveďte: číslo pasu.
3. V textu e-mailu uveďte: úplné jméno (jak je uvedeno v cestovním dokladu), typ víza a účel pobytu.
4. K e-mailu připojte tyto přílohy (ve formátu .pdf): sken datové stránky pasu, sken dokladu o účelu pobytu a sken platného povolení pobytu (v případě třetizemců).
5. Žadatelé, kteří nejsou občany států patřících do územní působnosti Velvyslanectví ČR v Tbilisi připojí rovněž doklad, že mají ve státě v územní působnosti velvyslanectví povolen pobyt, a to nejméně po dobu předchozích dvou let. Nelze-li pobyt prokázat, žadatel podá žádost ve svém domovském státě.
6. 1 žadatel = 1 e-mail. Zašlete pouze jeden e-mail. V každém e-mailu lze objednat pouze jednoho žadatele.
7. Váš e-mail bude elektronicky zpracován systémem založeným na náhodném prvku.
8. Z registrace budou vyřazeny tyto e-maily:
i) e-maily, které nejsou zaslány ve formátu podle bodu 2,
ii) e-maily, které neobsahují přílohy podle bodu 4,
iii) e-maily, kterými se žadatel pokouší zaregistrovat více žadatelů najednou**
iv) e-maily, které jeden žadatel zašle několikrát,
v) e-maily zaslané mimo výše uvedenou registrační dobu,
vi) e-maily s přílohami většími než 10 MB.
9. Čekejte na potvrzení. Velvyslanectví Vás bude do 7 dnů informovat, zda byl termín přidělen či ne.
10. Neobdržíte-li potvrzení o přidělení termínu v průběhu 7 dnů, znamená to, že Vaše žádost o termín nebyla systémem založeným na náhodném prvku vybrána nebo nebyla zaslána v souladu s podmínkami registrace.
11. Přidělený termín nelze změnit. Nedostavíte-li se, Váš termín propadá. Dostavíte-li se se zpožděním bez předchozí omluvy, Váš termín rovněž propadá – v takovém případě se již velvyslanectví věnuje jiným žadatelům, kteří se dostavili včas.
Aktuální průměrná čekací lhůta na podání žádosti: 15 – 30 dní
Počet žádostí přijímaných na dané období: 17
*Uvedené e-mailové adresy jsou určeny výhradně pro objednání k podání vízové / pobytové žádosti a neslouží k obecné komunikaci nebo zodpovídání dotazů.
**Pokusy o hromadné zasílání registrací pomocí softwarových nástrojů může antispam domény mzv.cz v zájmu zajištění funkčnosti systému vyhodnotit jako spam, v důsledku čehož se nebude k těmto registracím přihlížet.
Doplňující informace/nejčastější dotazy:
1. V předmětu uvést pouze číslo pasu. Žádné jiné znaky nejsou akceptovány (Re., Fwd: apod.)
2. E-mailová registrace proběhne ve výše uvedeném termínu. Na e-maily, které budou do e-mailové schránky tbilisi.employment@mzv.gov.cz doručeny před zahájením objednávání nebo po jeho skončení, nebude brán zřetel nebo budou z registrace vyřazeny. Rozhodující je čas doručení e-mailu do schránky.
3. Vzhledem ke kybernetickým bezpečnostním opatřením MZV ČR doporučujeme posílat
e-maily v prvních hodinách určených pro objednávání, nikoliv v jeho závěru.
4. Každý žadatel může zaslat pouze jeden e-mail. V případě, že bude za jednoho žadatele v daném termínu zasláno více e-mailů, bude z registrace automaticky vyřazen, a to i v případě, že e-maily budou zaslány z odlišných e-mailových adres.
5. Přílohou e-mailové žádosti musí být POUZE kopie následujících dokumentů výlučně ve formátu PDF:
• naskenovaná kopie datové stránky cestovního dokladu žadatele
• sken pracovní smlouvy
6. Občané jiných zemí, než je Gruzie, se mohou registrace zúčastnit pouze tehdy, pokud v Gruzii dlouhodobě žijí déle než 2 (dva) roky na základě povolení k dlouhodobému pobytu. Sken tohoto pobytového povolení musí být ve formátu PDF zaslán v registračním e-mailu spolu s ostatními přílohami.
7. Registrační e-maily, u kterých bude odesílatelem aktivována nemožnost odpovědi v kopii na registrační e-mail, budou vyřazeny z registrace.
Zdůrazňujeme, že registrace k podání žádosti o zaměstnaneckou kartu nezaručuje, že žadateli bude přidělen termín k podání žádosti o zaměstnaneckou kartu. Jedná se pouze o registraci uchazečů o přidělení termínu, ze kterých bude náhodně vylosován výše uvedený počet žadatelů, kteří budou následně informováni o stanoveném termínu k podání samotné žádosti o zaměstnaneckou kartu.
Dále upozorňujeme, že ani v případě podání žádosti o zaměstnaneckou kartu není zaručeno, že bude pobyt udělen. O žádosti rozhoduje Ministerstvo vnitra ČR, přičemž na udělení zaměstnanecké karty není právní nárok.
Výše uvedený systém je v souladu s ustanovením § 169f zákona č. 326/1999 Sb., o pobytu cizinců na území České republiky a o změně některých zákonů, a judikaturou Nejvyššího správního soudu (rozsudek ze dne 30. května 2017 čj. 10 Azs 153/2016).
