Objednávání termínu pro podání žádosti o víza a pobyty
30.09.2021 / 10:17 | Aktualizováno: 11.08.2023 / 09:39
Objednávání termínu pro podání žádosti o vízum nebo pobyt je možné pouze prostřednictvím emailu. Řídí se následujícími pravidly.
Email musí být napsán v českém, anglickém nebo ruském jazyce.
Termíny jsou přidělovány podle pořadí příchozích emailů, které obsahují kompletní požadované informace a odpovídají požadavkům.
Jedním emailem lze registrovat pouze jednoho žadatele.
Přidělený termín k podání žádosti je pevný. Pokud se žadatel nedostaví (během 15ti minut), dostaví se bez potřebných dokumentů nebo termín zruší, musí požádat o přidělení termínu nového.
Požadavky na obsah emailu:
Předmět emailu: |
jméno, příjmení + číslo cestovního dokladu |
Tělo emailu: |
jméno, příjmení datum narození číslo cestovního dokladu účel pobytu / typ požadovaného víza kontaktní informace – email, telefon |
Příloha emailu (PDF nebo JPG): |
kopie strany cestovního pasu s osobními údaji (občané jiné země než Gruzie - kopie povolení k pobytu v Gruzii) - minimálně 2 roky předchozího pobytu kopie dokumentu potvrzující účel pobytu |
Adresy kam email zasílat:
Krátkodobá (schengenská) víza: |
visa_tbilisi@mzv.cz |
Dlouhodobá víza: |
visa_tbilisi@mzv.cz |
Povolení k dlouhodobému pobytu: |
visa_tbilisi@mzv.cz |
Povolení k trvalému pobytu: |
visa_tbilisi@mzv.cz |
Dlouhodobý pobyt zaměstnanecká karta |
Informace zde: https://www.mzv.cz/tbilisi/cz/viza_a_konzularni_informace/dlouhodoby_pobyt_zamestnanecka_karta.html |
Upozorňujeme, že pokusy o hromadné zasílání registrací pomocí softwarových nástrojů mohou být antispamovým zabezpečením domény mzv.cz v zájmu zajištění funkčnosti systému pro všechny žadatele vyhodnoceny jako spam, v důsledku čehož nebude k takovýmto registracím přihlíženo.