
Vázaný peněžní dar pro Beit Jala Governmental Hospital
27.02.2025 / 18:03 | Aktualizováno: 27.02.2025 / 19:07
Styčný úřad ČR v Ramalláhu informuje potenciální české dodavatele o projektu vázaného peněžního daru jako součásti Rekonstrukčního programu ČR na období 2025-2027.
Styčný úřad ČR v Ramalláhu informuje potenciální české dodavatele o projektu vázaného peněžního daru v Palestině, který se realizuje v rámci implementace Rekonstrukčního programu České republiky v regionu Blízkého východu v období 2025-2027. Realizace projektu spočívá v dodávce zdravotnického vybavení.
Příjemcem projektu je Beit Jala Governmental Hospital, která poptává následující vybavení:
- Stolní autokláv (horkovzduch) – 1 ks
- Transportní inkubátor – 1 ks
- Transportní lůžka – 10 ks
- Elektrochirurgická jednotka – 2 ks
- Operační stůl – 1 ks
- Operační stůl ortopedický – 1 ks
- Základní souprava chirurgických operačních nástrojů – 2 ks
- Základní vybavení operačního sálu – 2 ks
Další informace k dodávce jsou uvedeny v příloze č. 1.
Projekt je financován z prostředků, jež jsou alokovány pro Rekonstrukční program České republiky v regionu Blízkého východu v období 2025-2027, a to do maximální výše 5 119 000 Kč.
Časový harmonogram pro realizaci projektu je následující:
- zaslání nabídky: březen 2025
- zahájení projektu: květen až červen 2025
- ukončení projektu: nejpozději do 31. října 2025
Analýza příležitostí a rizik z hlediska cílového teritoria:
Jedná se o příležitost pro české firmy, které mají zastoupení na místním trhu nebo zvažují získání místního partnera. Hlavní riziko při realizaci projektu spočívá ve zdržení a s ním spojených zvýšených nákladech v souvislosti s celními procedurami při dovozu do Izraele a v potenciálních komplikacích při následném převozu na Palestinská území, v čemž může místní zastoupení výrazně napomoci, stejně tak jako při instalaci, zaškolení a následném servisu. Realizace projektu je příležitostí pro představení českých výrobků a potenciální zisk dalších komerčních zakázek nad rámec české rozvojové pomoci.
Metoda měření úspěšnosti realizace projektu:
Vybavení musí být dodáno na místo určení, zapojeno a musí proběhnout zaškolení obsluhujícího personálu. Projekt předpokládá zabezpečení následného záručního a pozáručního servisu. SÚ Ramalláh zajistí monitoring projektu, v rámci kterého ověří, že vybavení bylo řádně instalováno.
Lhůta pro podávání nabídek je 20 pracovních dní od zveřejnění poptávky na webových stránkách BusinessInfo. Maximálně do 26. března 2025.
Zájemce zašle nabídku včetně čestného prohlášení a uvedení referenčních dodávek (formulář v příloze 2) do datové schránky MZV ((ID: e4xaaxh); do Předmětu uveďte SÚ Ramalláh – podání nabídky, do určení „číslo jednací a spisový znak věcné skupiny“ uveďte referenční číslo poptávky z webu BusinessInfo).
Zájemce v čestném prohlášení potvrzuje, že
- má přidělené české IČ,
- je obchodní korporací,
- má skutečné sídlo, ne jen virtuální sídlo,
- je registrován jako poplatník daně z příjmu v ČR, a to nepřetržitě nejméně po dobu jednoho zdaňovacího období předcházejícího datu předložení nabídky,
- nemá evidovány daňové nedoplatky ani nedoplatky u orgánů Finanční správy ČR, na pojistném na veřejné zdravotní pojištění a na penále, na pojistném na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti a na penále,
- se nenachází v úpadku podle zákona č. 328/1991 Sb., o konkursu a vyrovnání, ve znění pozdějších předpisů, ani podle zákona č. 182/2006 Sb., o úpadku a způsobech jeho řešení (insolvenční zákon), ve znění pozdějších předpisů, a nedošlo k podání insolvenčního návrhu, ani tento návrh sám nepodal a ani nebylo vydáno rozhodnutí o úpadku, ani není v likvidaci a jeho úpadek nebo hrozící úpadek není řešen v insolvenčním řízení,
- není subjektem, kterému byl uložen soudem nebo správním orgánem zákaz činnosti, ani nebylo zrušeno oprávnění k činnosti, týkající se předmětu podnikání, nebo související s projektem, na který má být poskytnuta finanční podpora,
- není vůči němu, příp. vůči majetku organizace, navrhováno nebo vedeno řízení o výkonu soudního či správního rozhodnutí nebo navrhována či prováděna exekuce,
- plní povinnosti dle zákona č. 563/1991 Sb., zákona o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů, zejména povinnost zveřejnit účetní závěrku v příslušném rejstříku ve smyslu zákona č. 304/2013 Sb., o veřejných rejstřících právnických a fyzických osob,
- vykazuje řádně zveřejněné tržby za poslední účetní období min. v objemu 10 mil. Kč,
- má zapsány skutečné majitele právnické osoby podle zákona č. 37/2021 Sb., o evidenci skutečných majitelů.
Zasláním nabídky zájemce dává souhlas s předáním svých kontaktních údajů zahraničnímu příjemci v rozsahu název společnosti, IČ, kontaktní údaje (telefon, e-mail) a osoby oprávněné jednat jménem společnosti.
V případě dotazů k projektu kontaktujte prosím pana Jakuba Šlosárka (tel.: +972 54 302 3044, e-mail: jakub.slosarek@mzv.gov.cz) ze Styčného úřadu ČR v Ramalláhu.
MZV ČR upozorňuje, že o využití nabídky rozhoduje příjemce, a dále že realizace projektu může podléhat omezujícím opatřením či mezinárodním sankcím EU a OSN.
Děkujeme za spolupráci.