Zastupitelský úřad v Pretorii hledá vhodného kandidáta na pozici administrativního pracovníka
30.05.2024 / 12:36 | Aktualizováno: 01.04.2025 / 14:27
(Archivní článek, platnost skončena 01.01.2025.)
Tato pozice je vhodná pro osoby s českým a současně jihoafrickým občanstvím či dlouhodobým pobytovým titulem v JAR umožňujícím vykonávat pracovní činnost v souladu s jihoafrickou legislativou. Primárním úkolem je zajišťování administrativní podpory vedoucímu zastupitelského úřadu v Pretorii (dále jen ZÚ).
Místo výkonu práce:
Zastupitelský úřad v Pretorii, JAR
Pracovní činnosti:
- vyřizování korespondence podle obecných postupů;
- koordinace sekretářských a administrativních prací v sekretariátu vedoucího ZÚ;
- zajišťování informačních a organizačních prací v oblasti činnosti vedoucího ZÚ;
- komunikace a korespondence s organizacemi (DIRCO, dodavatelé, diplomatické mise apod.);
- zápisy z jednání, schůzek a porad;
- komplexní zajišťování spisové služby a před archivní péče o písemnosti v rámci bezpečnostní prověrky;
- další práce podle pokynů vedoucího ZÚ.
Požadujeme:
- minimálně středoškolské vzdělání, nebo vyučení s maturitou se zaměřením na ekonomii a obchod výhodou;
- nutná perfektní znalost českého a anglického jazyka slovem i písmem;
- znalost práce Outlook a MS Office, internet apod.;
- předchozí zkušenosti a praxe na podobné pozici výhodou;
- pozitivní a aktivní přístup k práci;
- trestní bezúhonnost;
- bezpečnostní prověrka NBÚ na stupni „Důvěrné“ (bude požádáno při nástupu).
Nabízíme:
- atraktivní práci v mezinárodním prostředí
- odpovídající finanční hodnocení
V případě zájmu kontaktujte:
Zlatica Šnajdrová
+27825731698
zlatica.snajdrova@mzv.gov.cz
Autor: Velvyslanectví ČR v Pretorii