česky  english 

rozšířené vyhledávání
Upozornění na článek Tisknout Zmenšit písmo Zvětšit písmo

Zastupitelský úřad v Pretorii hledá vhodného kandidáta na pozici administrativního pracovníka

Tato pozice je vhodná pro osoby s českým a současně jihoafrickým občanstvím či dlouhodobým pobytovým titulem v JAR umožňujícím vykonávat pracovní činnost v souladu s jihoafrickou legislativou. Primárním úkolem je zajišťování administrativní podpory vedoucímu zastupitelského úřadu v Pretorii (dále jen ZÚ).

Místo výkonu práce:

Zastupitelský úřad v Pretorii, JAR

Pracovní činnosti:

  • vyřizování korespondence podle obecných postupů;
  • koordinace sekretářských a administrativních prací v sekretariátu vedoucího ZÚ;
  • zajišťování informačních a organizačních prací v oblasti činnosti vedoucího ZÚ;
  • komunikace a korespondence s organizacemi (DIRCO, dodavatelé, diplomatické mise apod.);
  • zápisy z jednání, schůzek a porad;
  • komplexní zajišťování spisové služby a před archivní péče o písemnosti v rámci bezpečnostní prověrky;
  • další práce podle pokynů vedoucího ZÚ.

Požadujeme:

  • minimálně středoškolské vzdělání, nebo vyučení s maturitou se zaměřením na ekonomii a obchod výhodou;
  • nutná perfektní znalost českého a anglického jazyka slovem i písmem;
  • znalost práce Outlook a MS Office, internet  apod.;
  • předchozí zkušenosti a praxe na podobné pozici výhodou;  
  • pozitivní  a aktivní přístup k práci;
  • trestní bezúhonnost;  
  • bezpečnostní prověrka NBÚ na stupni „Důvěrné“ (bude požádáno  při nástupu).

Nabízíme:

  • atraktivní práci v mezinárodním prostředí
  • odpovídající finanční hodnocení

V případě zájmu kontaktujte:

Zlatica Šnajdrová

+27825731698

zlatica.snajdrova@mzv.gov.cz

 

Autor: Velvyslanectví ČR v Pretorii