عربي  česky  english 

rozšířené vyhledávání
Upozornění na článek Tisknout Zmenšit písmo Zvětšit písmo X logo Facebook logo LinkedIn logo

Kuvajtské influencerky medializovaly kouzlo vánoční Prahy a Karlovarského kraje, sklářskou a lázeňskou tradici

V rámci incomingové mise navštívily kuvajtské novinářky vánoční trhy a vyhlášená turistická místa nejen v Praze, ale i v lázeňských městech v Karlovarském kraji. Měly tak možnost poznat krásy, jimiž Praha a západočeský region během zimní sezóny oplývá. Česko bylo v období adventu prezentováno jako lákavá destinace, která má co nabídnout. Návštěva vyzdvihla atraktivitu několika českých měst a podpořila návštěvnost vánočních trhů a dalších zajímavých kulturních a tradičních místních atrakcí, české sklářství a sektor HORECA.

Influencerky, cílící na různé skupiny kuvajtské populace, navštívily kromě Prahy, Karlových Varů a Mariánských Lázní, hrad Loket a další místa v západních Čechách. Medializovaly Česko, jeho bohatou historii a kulturu, gastronomii, nákupní příležitosti a pestrou škálu aktivit, jež jsou dostupné turistům rovněž během zimní sezóny. Například vánoční trhy, procházky s pohádkovými pohledy na zasněženou krajinu a další aktivity, jež návštěvníci uvítají i v zimě, jako je prohlídka tradiční sklářské výroby či široká nabídka lázeňských procedur. Prezentace s komentáři v arabštině měla v Kuvajtu úspěch a vysokou sledovanost, a to v rámci řady příspěvků na sociálních sítích. Ty jsou v Kuvajtu nejúčinnějším marketingovým nástrojem. Karlovy Vary byly medializovány rovněž v tisku - v deníku TIMES KUWAIT 

Pořízený fotografický a video materiál pozitivně přispěl k propagaci Česka, karlovarského regionu i samotných ubytovacích zařízení a nabídky lázeňských a souvisejících služeb. V průběhu cesty došlo k výměně kontaktů a zvýšení příležitostí pro navázání další spolupráce při marketingové prezentaci Česka a jeho atraktivity moderním způsobem dostupným širší kuvajtské veřejnosti. Agentura CzechTourism vyhodnotila návštěvu influencerek, zorganizovanou  ve spolupráci s obchodně ekonomickým úsekem Velvyslanectví ČR v Kuvajtu, jako velmi přínosnou pro další rozvoj incomingového cestovního ruchu z Kuvajtu. Osobní zkušenost s destinací, kterou influenceři propagují, přispívá kvalitativně k více zacílenému marketingu a k efektivnějšímu zviditelnění Česka a jeho regionů.