Veletrh PSI Düsseldorf 2018
12.01.2018 / 11:48 | Aktualizováno: 30.01.2018 / 11:51
Ve dnech 9. – 11. 1. 2018 probíhal mezinárodní veletrh reklamních a propagačních předmětů PSI (Präsent Service Institut). Letošní 56. ročník se nesl v duchu svých iniciál: profesionální, silní a internacionální. Bezmála 58% návštěvníků veletrhu přišlo ze zahraničí. Na düsseldorfském výstavišti tak po dobu tří dnů mohli návštěvníci vidět nejen propagační produkty, ale i vlajky reprezentovaných národů z téměř 90 zemí.
Veletrh PSI Düsseldorf v letošním roce nabízel ve čtyřech výstavních halách o výstavní ploše 53 000 metrů čtverečních přehled o nových produktech a službách v reklamní mediální společnosti. Sortiment produktů zahrnoval tradiční i nový tvůrčí vývoj, levné propagační předměty i vysoce kvalitní zakázkové předměty, reklamní materiály ve všech možných a představitelných variantách, dále i novinky, inovace a trendy v odvětví elektroniky, textilu, papírnictví, kancelářských nebo domácích potřeb. Návštěvníci měli možnost se účastnit „PSI Institute – Praxis Forum“, na kterém mezinárodní experti diskutují o nejdůležitějších tématech branže, nebo mohli navštívit módní přehlídku CATWALK.
Na veletrhu PSI se objevil trend udržitelné produkce a sledovatelnosti dodavatelského řetězce. Podle toho více než 90 procent dotázaných dodavatelů a distributorů propagačních produktů mělo certifikované nebo prokazatelně udržitelné produkty ve svém sortimentu. U více než poloviny dodavatelů a dealerů podíl udržitelných výrobků v celkovém rozsahu přesahoval 30 procent.
Na letošním 56. ročníku se představilo 925 vystavovatelů (předchozí rok: 988) a zavítalo na něj 17 342 návštěvníků (předchozí rok: 18 094), včetně 1200 průmyslových zákazníků, kteří měli možnost navštívit PSI veletrh na pozvání prodejce v poslední den veletrhu.
Příští ročník se bude konat 8. – 10. 1. 2019.