deutsch  česky 

rozšířené vyhledávání
na_celou_sirku
Foto: (@MZV)
Upozornění na článek Tisknout Zmenšit písmo Zvětšit písmo X logo LinkedIn logo

Veletrh PSI Düsseldorf

(Archivní článek, platnost skončena 14.01.2016 / 01:00.)

První lednový týden (7. – 9.1.2014) se v Düsseldorfu uskutečnil veletrh výrobců drobných reklamních předmětů PSI, který již tradičně otevírá veletržní rok v hlavním městě Severního Porýní-Vestfálska. Pro registrované členy organizuje asociace PSI (Präsent Service Institut) toto setkání již přes půl století a v současnosti se jedná o největší akci svého druhu v Evropě.

Přesto že je některými toto obchodní odvětví podceňováno, v Německu jeho roční obrat činí kolem 3,48 mld. EUR. Toto dokazuje i velká účast tohoto třídenního veletrhu, kdy se ho stejně jako loni zúčastnilo 873 vystavovatelů z 38 zemí a 16.290 návštěvníků. Letošního ročníku se navíc zúčastnily vůdčí firmy mezinárodního trhu: PF Concept, Mid Oceans Brands, MACMA, SENATOR, Klio-Eterna Schreibgeräte, New Wave nebo Promodoro Fashion.

Zvýšenou pozornost věnovali tentokrát organizátoři využití textilií a 3D tisku. Jedna z hal, TEXTILE ARENA, sloužila i jako zázemí pro módní přehlídky CATWALK, kde byly různé reklamní předměty předváděny jako součást módy. Dvacet velkých i malých podniků zde prezentovalo především výrobky jak z kategorií wellness, rekreační sport a volný čas, tak i práce a business. V rámci zvláštního programu PSI FIRST využilo pět desítek firem specializovaný veletrh jako platformu pro premiérové uvedení svých produktů.

Letošní ročník se mezi vystavovateli nesl v relativně pozitivní náladě. Většina z nich očekává růst vlastního obratu, a to i díky potenciálu středo- a východoevropských trhů jako Polsko či Rusko, uvedli pro PSI.

Další příležitost zhodnotit uplynulý rok a seznámit se s novými trendy nabídne PSI opět v Düsseldorfu od 13. do 15. ledna 2016.