english  česky 

rozšířené vyhledávání
Upozornění na článek Tisknout Zmenšit písmo Zvětšit písmo X logo Facebook logo

Stáže na Velvyslanectví ČR v Akkře

Velvyslanectví ČR v Akkře vyhlašuje výběrové řízení na pozici stážisty na politicko-ekonomickém úseku zastupitelského úřadu. Nabídka je určena pro studenty vysokých škol a čerstvé absolventy se zájmem o region subsaharské Afriky.

 

Zaměření studijní stáže

Stáž si klade za cíl seznámit stážistu s prací na politicko-ekonomickém úseku velvyslanectví a bude zaměřena na úkoly v následujících oblastech:

  • zpracování odborných materiálů a zahraničně-politických analýz
  • příprava podkladů ke schůzkám a jednáním
  • účast na jednáních, konferencích a odborných seminářích

 

Termín a délka trvání stáže

Velvyslanectví vypisuje místa podle zájmu stážisty v délce 1 - 3 měsíce. Prosíme o zaslání žádosti nejméně 3 měsíce před plánovaným zahájením stáže.

 

Podmínky stáže

  • znalost anglického jazyka na úrovni nejméně B2
  • orientace v problematice mezinárodních vztahů a mezinárodního obchodu, zájem o teritorium
  • stáží se nezakládá pracovněprávní vztah a nevzniká při ní nárok na plat ani na sociální a zdravotní pojištění
  • náklady spojené se stáží (doprava, ubytování, strava apod.) hradí stážista sám

 

Žádost

V případě zájmu prosíme žadatele o zaslání níže uvedených naskenovaných dokumentů na email: jaroslav_zukerstein@mzv.cz:

  • vyplněný formulář Žádost o studijní/expertní stáž v ústředí MZV/na ZÚ
  • kopie občanského průkazu/pasu se souhlasem s pořízením kopie
  • výpis z Rejstříku trestů (nesmí být starší více jak 3 měsíce)
  • potvrzení o studiu, příp. doklad o úspěšném absolvování studia
  • motivační dopis
  • strukturovaný životopis
  • Prohlášení fyzické osoby o svéprávnosti
  • Osvědčení fyzické osoby pro stupeň prověření „důvěrné“, „tajné“ nebo „přísně tajné“, je-li jeho držitelem
  • Souhlas se zpracováním osobních údajů

přílohy

Žádost o studijní stáž na MZV ČR / ZÚ 92 KB DOC (Word dokument) 13. 4. 2022

Prohlášení o svépravnosti 22 KB DOC (Word dokument) 24. 8. 2015