Upozornění ohledně systému pro objednávání žadatelů k příjmu žádosti o dlouhodobá víza a dlouhodobé pobyty
24.11.2017 / 08:01 | Aktualizováno: 13.05.2023 / 16:00
Systém pro objednávání žadatelů k příjmu žádosti o dlouhodobá víza a dlouhodobé pobyty
-
Termín pro příjem žádostí o dlouhodobé vízum/pobyt je nutné si předem sjednat, a to výlučně zasláním e-mailu na tuto emailovou adresu: visa_yerevan@mzv.cz
-
Platí pravidlo jeden email = jeden žadatel a současně platí výjimka pro nezletilé děti, které budou podávat žádost o pobytové oprávnění spolu se zákonným zástupcem. Tyto nezletilé děti lze objednat v rámci emailu – objednávky termínu k příjmu žádosti o pobytové oprávnění zákonného zástupce.
-
Emailové žádosti o stanovení termínu k příjmu žádosti pro všechny druhy dlouhodobých pobytových oprávnění budou řazeny do jedné nekonečné fronty dle data, hodiny, minuty a vteřiny doručení do e-mailové schránky zastupitelského úřadu.
-
Stanovené termíny jsou pevné, nelze je měnit, a to ani ze strany žadatele, ani ze strany zastupitelského úřadu.
-
Na žádosti o změnu termínu pro příjem žádosti o pobytové oprávnění nebude zastupitelský úřad odpovídat. V případě zrušení termínu ze strany žadatele nebo v případě, že se žadatel ve stanoveném termínu nemůže k podání žádosti dostavit, nelze stanovit nový termín bez obdržení nové objednávky, tj. žadatel musí o nový termín požádat opět standardním způsobem.
-
Na každý měsíc může zastupitelský úřad v Jerevanu zaregistrovat maximálně 48 žádostí o dlouhodobé vízum/pobyt.
-
Kvóta pro příjem žádostí o zaměstnanecké karty a dlouhodobá víza za účelem podnikání byla stanovena na 5 žádostí za 2 kalendářní měsíce
-
Povinné náležitosti objednávky
-
Emailová žádost o termín musí vždy obsahovat vyplněný jednotný formulář, kde budou uvedeny údaje, bez kterých bude e-mail vyřazen a nebude dále zpracováván:
-
jméno, příjmení a datum narození žadatele
-
číslo cestovního dokladu
-
účel dlouhodobého víza/pobytu
-
kontaktní údaje žadatele: e-mail a telefon.
Přílohou žádosti o termín osobního podání musí být
-
kopie datové stránky cestovního dokladu žadatele s fotografií a osobními údaji
-
kopie stránky dokladu prokazujícího účel pobytu (např. potvrzení o studiu, kopie rodného nebo oddacího listu, výpis z OR, výpis ze ŽR, první strana pracovní smlouvy aj.)
-
přílohy musí být zaslány ve formátu pdf.
Bez výše uvedených příloh a při zaslání na nesprávnou emailovou adresu je objednávka považována za neplatnou a žadatel neobdrží žádnou reakci.