Firma Bragente si získává brazilský trh
15.09.2018 / 22:36 | Aktualizováno: 07.11.2018 / 13:09
Česko-brazilská firma Bragente začala rozvíjet své aktivity v Brazílii. Poskytuje podporu, usnadnění komunikace a vytváření přímých kontaktů mezi českými firmami a jejich obchodními partnery na brazilském místním trhu a rozvíjí příznivé prostředí pro vstup českých firem na místní trh.
Nabízí přitom osobní přítomnost a dlouholeté zkušenosti z obchodu mezi zeměmi Latinské Ameriky a Evropou. Reprezentuje nejen české firmy, které jsou na brazilském trhu již aktivní, ale i ty, které na něj teprve vstupují.
Bragente působí především tam, kde zná prostředí nejlépe, to znamená ve státě Paraná. V srpnu prezentovala Českou republiku a více než 20 českých firem na setkání s členy Obchodní komory státu Paraná Fecomércio.
Mezi zastoupenými firmami byl například český porcelán Thun, zubní kartáčky SPOKAR, dodavatele technologií a vstupních surovin pro pivovarský průmysl, speciální hasičské rukavice firmy Holík, sofistikované skladovací systémy pro automobilový průmysl otrokovické firmy AVEX Steel Products či Royal Czech Beer a pivo Horal.
Přímo "do černého" se strefil vlajkový produkt firmy MARLENKA. Její dorty a kuličky si dobývají chuťové buňky zákazníků v Brazílii a zároveň naplňují poptávku po zboží z přírodních surovin, bez konzervačních přísad či syntetických barviv. Vysoký zájem je patrný při každé jejich ochutnávce.
Další značkou, která budí zájem mezi zákazníky v Brazílii je NOMINAL, její kaše a bezlepkové směsi pro výrobu několika druhů chleba. Tyto připravené směsi a bezlepková mouka NOMIX zajímají nejen koncové zákazníky, ale i malé pekárny, které vidí příležitost pro odlišení své nabídky od běžně dostupných výrobků.
Uvedená prezentace byla organizována Fecomércio jako stimulace pro dovoz a zahraniční obchod směřující do Brazílie. Vedle zástupců obchodních komor, syndikátů a podnikatelů z různých oblastí státu Paraná, se jí účastnili také zástupci Argentiny, Peru, Chile a ostatních států z Latinské Ameriky. Na tyto aktivity pak návazala B2B jednání, již úzce zaměřená na potřeby daného oboru a konkrétní zájemce.
Brazilský zákazník vyhledává nové možnosti, jedinečnost a kvalitu. Největší trh v Latinské Americe se začíná měnit a otevírá příležitosti pro doposud chybějící produkty, technologie a služby. Česká republika je v Brazílii obecně dobře známá a vedle krásy Prahy, nejlepšího piva a českého skla je její jméno spojeno také s vysokou kvalitou, spolehlivostí a jedinečností.
Autoři: Patrik Kohout, Bragente a Pavla Havrlíková, generální konzulka v Sao Paulu