II. část virtuální debaty „Jak volit korespondenčně“.
09.04.2025 / 19:28 | Aktualizováno: 09.04.2025 / 19:34
(Archivní článek, platnost skončena 11.04.2025.)
Korespondenční hlasování může nyní využít každý český občan žijící trvale/přechodně v zahraničí. Pomozte rozšířit informace o možnosti korespondenčně hlasovat přeposláním Pozvánky na II. část virtuální debaty ke korespondenční volbě a podpořte rozšíření informací všem českých občanům do celého světa!
Na debatu se přihlásíte prostřednictvím následujícího odkazu:
Link na ZOOM: https://us02web.zoom.us/j/4111081839?omn=86446438694
DEBATA SE BUDE KONAT VE ČTVRTEK 10. 04. 2025 v 19:00 CEST - Praha, Česká republika
Další časová pásma:
* 10. duben 2025 @10:00 PDT - Los Angeles, USA
* 10. duben 2025 @13:00 EDT - Washington DC, USA
* 10. duben 2025 @13:00 CLT - Santiago, Chile
* 10. duben 2025 @18:00 BST - London, Spojené království
* 10. duben 2025 @20:00 EEST - Istanbul, Turecko
* 11. duben 2025 @01:00 SGT - Singapore, Hong Kong
* 11. duben 2025 @03:00 AEST - Sydney, Austrálie
* 11. duben 2025 @05:00 NZST - Auckland, Nový Zéland
Pro ověření Vašeho časového pásma můžete využít například tento převodník časových pásem
HLAVNÍ HOSTÉ VIRTUÁLNÍ DEBATY:
JUDr. Martin Smolek, Ph.D., LL.M., vrchní ředitel sekce právní a konzulární, MZV ČR
Mgr. Petr Vokáč, vrchní ředitel sekce legislativy a státní správy, MV ČR
Mgr. Pavel Pešek, ředitel Konzulárního odboru, MZV ČR
Mgr. et Mgr. Tomáš Jirovec, ředitel Odboru voleb, MV ČR
JUDr. Jiří Krátký, M.A., zvláštní zmocněnec pro krajanské záležitosti, vedoucí Samostatného krajanského oddělení, MZV ČR
Ing. Helena Duffková, vedoucí oddělení CzP a ISDS, DIA
JUDr. Ivan Záleský, vedoucí oddělení pasů, víz a volební agendy, Konzulární odbor, MZV ČR
DEBATU BUDE MODEROVAT VÍT POHANKA
Co budete potřebovat k účasti na setkání přes Zoom?
· Stabilní WIFI/přístup k internetu
· Tiché prostředí, dobré osvětlení
· Audio (built-in microphone and speakers nebo sluchátka s mikrofonem)
· Video (kamera)/není úplně nezbytné
Pravidla setkání:
· Během diskuse bude mít každý účastník vypnutý mikrofon, aby nedošlo k nechtěnému narušení prezentací.
· Na Vaše dotazy uvedené v přihlášce budou odpovídat hosté debaty.
· Doplňující otázky bude možné pokládat i v průběhu debaty prostřednictvím "chatu".
· Po skončení oficiální části setkání bude prostor pro otevřenou diskusi se zájemci.
· Virtuální setkání bude nahráváno.