Výběrové řízení k veřejné zakázce malého rozsahu „Poskytování pracovnělékařských služeb“
07.11.2017 / 16:37 | Aktualizováno: 07.11.2017 / 16:51
Česká republika – Ministerstvo zahraničních věcí, odbor služebních a pracovněprávních věcí (dále jen „zadavatel“), zahajuje výběrové řízení k veřejné zakázce malého rozsahu „Poskytování pracovnělékařských služeb“. Tato veřejná zakázka je zadávána v souladu s ustanovením § 31 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, mimo rámec zákona formou otevřené výzvy.
I.
INFORMACE O ZADAVATELI
Název zadavatele: Česká republika – Ministerstvo zahraničních věcí
Identifikační číslo: 45769851
DIČ: MZV není plátcem DPH
Sídlo zadavatele: Loretánské náměstí č. 101/5, Praha 1, PSČ 118 00
Zaměstnanec pověřený organizací výběrového řízení:
JUDr. Jaroslav Kubalík
tel.: 224182175 , e-mail: jaroslav_kubalik@mzv.cz
II.
ZADÁVACÍ PODMÍNKY
A) Předmět soutěže a místo plnění veřejné zakázky
Předmětem plnění veřejné zakázky je poskytování pracovnělékařských služeb podle zákona č. 373/2011 Sb., o specifických zdravotních službách a vyhlášky č. 79/2013 Sb., o provedení některých ustanovení zákona č. 373/2011 Sb.
Kód CPV/NIPEZ: 85120000-6, Poskytování pracovnělékařských služeb
B) Termín plnění veřejné zakázky
Předpokládaný termín plnění VZ: 1. 1. 2018–31. 12. 2021
C) Rozdělení předmětu veřejné zakázky
Zadavatel nepřipouští rozdělení předmětu veřejné zakázky na části na tzv. dílčí plnění. Nabídka musí být vypracována a předložena pouze na celý předmět veřejné zakázky v rozsahu určeném zadávacími podmínkami.
D) Podmínky plnění veřejné zakázky
V rámci uvedené činnosti provádět:
1. a) pracovnělékařské prohlídky (vstupní, periodické, mimořádné a výstupní) státních zaměstnanců a zaměstnanců objednatele za účelem posouzení zdravotní způsobilosti k práci; tyto prohlídky provádět přednostně na základě žádosti zadavatele;
- hodnocení vlivu pracovní činnosti, pracovního prostředí, pracovních podmínek na zdraví;
- poradenskou činnost zaměřenou na ochranu zdraví při práci a ochranu zdraví před vznikem pracovních úrazů a nemocemi z povolání, školení poskytování první pomoci;
- pravidelný dohled na pracovištích a nad výkonem práce.
2. Činnosti po bodem 1. písm. b) – d). provádět operativně po dohodě smluvních stran.
- Činnosti uvedené pod bodem 1. písm. a) provádět pro objednatele v rámci celé ordinační doby poskytovatele po dobu 5 pracovních dnů týdně.
4. Bude-li současně zaměstnancům objednatele poskytována zdravotnickým zařízením zdravotní péče, jako registrujícím poskytovatelem primární ambulantní péče, požaduje objednatel, aby takováto péče byla poskytována přednostně.
- Smlouva bude sjednána na 4 roky s výpovědní dobou 6 měsíců od následujícího kalendářního měsíce po doručení výpovědi.
- Jednotlivé prohlídky uvedené pod bodem 1 nacenit v nabídce (bude-li se nabídková cena lišit o více než 30 % od průměru ostatních nabídkových cen, vyhrazuje si zadavatel právo takovou nabídku z výběrového řízení vyřadit).
Dojezdová vzdálenost od pracoviště lékaře prostředky městské hromadné dopravy od MZV ČR je max. 30 min.
E) Způsob zpracování cenové nabídky
Nabídkovou cenu uvede účastník výběrového řízení do krycího listu nabídky (příloha č. 1 zadávací dokumentace).
F) Návrh smlouvy
Zadavatel předkládá v příloze č. 2 návrh smlouvy, kterou účastník přiloží podepsanou osobou oprávněnou jednat jménem či za účastníka, k nabídce.
G) Způsob zpracování nabídek
Vlastní nabídka bude členěna následovně:
1. krycí list nabídky s uvedením nabídkové ceny podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem či za účastníka;
2. zpracování nabídkové ceny;
3. návrh smlouvy.
H) Způsob a termín odevzdání nabídky a otevírání nabídek
Účastníci doručí zadavateli nabídku v listinné podobě buď či jako listovní zásilku či osobně na adresu:
Odbor služebních a pracovněprávních věcí
MZV ČR
Loretánské nám. č. 5
118 00 Praha 1
s poznámkou „Výběrové řízení Poskytování pracovně lékařských služeb (neotvírat!), ihned předat OSPV“
Lhůta pro podání nabídky končí dne 27. 11. 2017 v 16:00 hodin. Zadavatel může na požádání některého z poskytovatelů předmětných služeb lhůtu prodloužit – o této skutečnosti budou ostatní možní účastníci informování uveřejněním změny stejným způsobem jako je uveřejněna tato výzva k podání nabídky.
CH) Hodnocení nabídek a výběr poskytovatele služeb
Cena za 1 pracovně lékařskou prohlídku: 65 % => max. 65 bodů.*
Přednostní zdravotní péče: 20 % => ANO – 20 bodů X Ne – 0 bodů.
Dojezdová vzdálenost (MHD): 15 % => 28–30min 1 bod, 26–28min 2 body, …, 0–2min 15 bodů.
Poskytovatel uvede v nabídce závazné místo poskytování pracovně lékařských prohlídek.
Poznámka: Dojezdovou vzdálenost posoudí zadavatel dle dosažitelnosti uvedené na internetu (www.mapy.cz).
I) Další podmínky
Zadavatel si výslovně vyhrazuje právo podmínky výběrového řízení změnit, nebo toto výběrové řízení zrušit.
Přílohy:
- příloha č. 1 (krycí list nabídky)
- příloha č. 2 (návrh smlouvy s přílohami)
* Příklad výpočtu: A nejnižší cena 500 Kč, B cena 600 Kč Þ A=65 bodů; B=500/600 x 65 = 54,17 bodů