česky  english  bahasa indonesia 

rozšířené vyhledávání
Upozornění na článek Tisknout Zmenšit písmo Zvětšit písmo X logo

Registrační proces přijímání žádostí o zaměstnanecké karty na Velvyslanectví ČR v Jakartě pro období leden-březen 2025

Registrační systém pro podání žádostí o zaměstnaneckou kartu bude otevřen ve středu 22. ledna 2025 od 8:00 do 14:00 hodin místního času (západoindonéský čas - WIB), t.j. po dobu 6 hodin, a to pro období leden-březen 2025.

Registrace bude probíhat za níže uvedených podmínek prostřednictvím e-mailové schránky Jakarta.Visa@mzv.gov.cz.


Nařízením vlády České republiky č. 436/2023 Sb. ze dne 13. 12. 2023 byla pro zastupitelský úřad ČR v Jakartě stanovena závazná kvóta ročního příjmu žádostí o zaměstnanecké karty, a to v počtu 70 ročně. V souladu s příslušným nařízením vlády bude termín pro podání žádosti v uvedeném období přidělen 18 zájemcům.

 

Podmínky zaslání registračního e-mailu
Žadatelé o zaměstnaneckou kartu se registrují k podání žádosti pouze elektronicky na e-mailové adrese Jakarta.Visa@mzv.gov.cz. Na žádosti o registraci podané jiným způsobem nebo mimo uvedený termín nebude brán zřetel a budou z registrace vyřazeny. Doporučujeme posílat registrační e-maily v prvních hodinách určených pro objednávání, nikoli v jeho závěru.
Každý žadatel může poslat pouze jeden registrační e-mail. Hromadné registrace provedené pro více žadatelů z jedné e-mailové adresy nebudou akceptovány.

 

Podmínky obsahu registračního e-mailu
Do předmětu zaslaného e-mailu je zapotřebí uvést pouze jedinečné číslo cestovního pasu žadatele. Na e-maily, které budou mít v předmětu zprávy uvedené jiné informace než samostatné číslo cestovního pasu žadatele, nebude brán zřetel.  

V textu registračního e-mailu musí být uvedeny následující údaje žadatele:
- jméno a příjmení (dle cestovního pasu žadatele)
- datum narození
- účel pobytu (zaměstnanecká karta)
- kontaktní e-mail
- kontaktní telefon

V příloze e-mailové žádosti musí být pouze kopie následujících dokumentů ve formátu PDF:
- naskenovaná kopie datové schránky cestovního dokladu žadatele
- naskenovaná kopie pracovní smlouvy

 

Důležitá upozornění
Občané jiných zemí než je Indonésie, Sultanát Brunej a Východní Timor se mohou registrovat pro podání žádosti pouze za předpokladu, že v Indonésii dlouhodobě pobývají déle než dva roky na základě povolení k dlouhodobému pobytu. Naskenovaná kopie pobytového oprávnění ve formátu PDF musí být přílohou registračního e-mailu.
Při samotném podání žádosti musí být předloženy identické dokumenty, které byly zaslány během registrace, jinak je registrace neplatná.
Bez splnění výše uvedených náležitostí a podmínek je registrace neplatná a nebude na ní brán zřetel, respektive bude bez další odpovědi žadateli vyřazena ze zpracování.
Elektronická registrace v sobě obsahuje náhodný prvek. V případě úspěšné registrace bude konkrétní termín podání žádosti žadateli sdělen e-mailem zaslaným na kontaktní e-mailovou adresu uvedenou v registraci. Stanovený termín je pevný a nelze jej měnit.