tiếng việt  česky  english 

rozšířené vyhledávání
na_celou_sirku
Foto: © MZV ČR / MFA CZ
Upozornění na článek Tisknout Zmenšit písmo Zvětšit písmo X logo Facebook logo LinkedIn logo

Podnikatelská mise do Vietnamu, Japonska a Malajsie

Velvyslanectví České republiky v Hanoji si dovoluje informovat o možnosti účasti v podnikatelské delegaci Svazu průmyslu a dopravy ČR (SP ČR) doprovázející ministra financí ČR Zbyňka Stanjuru do Vietnamu, Japonska a Malajsie. Podnikatelská mise se uskuteční v termínu 20. – 30. dubna 2025 pod vedením prezidenta SP ČR Jana Rafaje, přičemž program v Hanoji samotné se uskuteční od 21. do 23. dubna 2025.
 

Delegace během cesty navštíví klíčová obchodní centra – Hanoj (Vietnam), Ósaku a Tokio (Japonsko) a Kuala Lumpur (Malajsie). Program zahrnuje podnikatelská fóra, B2B a B2G networking, návštěvu EXPO 2025 a další doprovodné akce, které vytvoří jedinečné příležitosti pro navázání a prohloubení obchodních vztahů. Prioritními sektory pro tuto podnikatelskou misi jsou fintech, kybernetická bezpečnost, umělá inteligence a obchod.

Předběžný harmonogram cesty (změny vyhrazeny):

Neděle 20.4.2025
cca 14:00 odlet z Prahy


Pondělí 21.4.2025
16:00 přílet do Hanoje


Úterý 22.4.2025
Program v Hanoji


Středa 23.4.2025
Program v Hanoji
Přelet do Ósaky
Ósaka EXPO


Čtvrtek 24.4.2025
Ósaka EXPO
Přelet do Tokia


Pátek 25.4.2025
Program v Tokiu


Sobota 26.4.2025
Program v Tokiu


Neděle 27.4.2025
Přelet do Kuala Lumpur


Pondělí 28.4.2025
Program v Kuala Lumpur


Úterý 29.4.2025
Program v Kuala Lumpur
Zpáteční let do Prahy


Středa 30.4.2025
cca 7:00 přílet do Prahy


Zálohová cena za účast v podnikatelské delegaci je 199.000,- Kč včetně DPH pro nečleny a 179.000,- Kč včetně DPH pro členy SP ČR. Obsah účastnického balíčku je rozepsán v přihlášce.

Zaslání vyplněné, podepsané a naskenované závazné přihlášky.
Vyplnění elektronického registračního formuláře, který obsahuje informace nezbytné pro Vaše uvedení v katalogu podnikatelské mise, vyhledání vhodných partnerů pro B2B networking, ale i pro odbavení v letadle vládní letky či ubytování v hotelu.
Zaslání skenu datové stránky vašeho pasu (platnost pasu min. 6 měsíců po návratu zpět do ČR)
Vyplnění jednoho vzorového snímku v powerpointu do společné prezentace, která může být promítána v rámci networkingových akcí
Zaslání profilové fotografie účastníka do katalogu firem (min. rozlišení 500 Kb, 600 x 800 pixelů)
Zaslání loga společnosti (organizace) do tištěného katalogu firem (v křivkách/kvalitě vhodné pro tisk).
Dokumenty zašlete prosím na e-mail ijavorova@spcr.cz nejpozději do 12. března 2025 do 18:00.

Při vyplňování profilu mějte prosím na paměti, že slouží jako podklad pro výběr místních firem a partnerů pro networking a také pro výrobu prezentačního tištěného katalogu mise, který bude připraven v angličtině a jehož cílem je co nejlépe druhou stranu seznámit s profily a kontaktními údaji zúčastněných firem.  SP ČR proto prosí o co nejkonkrétnější upřesnění Vašich zájmů.

Další pokyny Vám sdělí SP ČR po obdržení Vaší závazné přihlášky a provedení elektronické registrace. 

Vzhledem k omezené kapacitě doporučujeme včasnou registraci. Pořadatelé si vyhrazují právo odmítnout zájemce o účast s ohledem na vhodnost oborového zaměření a v případě převisu poptávky nad počtem míst v letadle. Děkujeme za pochopení.

Podnikatelskou misi organizačně zajišťuje manažerka Sekce vnějších vztahů Ivana Javorová (email: ijavorova@spcr.cz, tel. 778 969 365). V případě jakýchkoliv dotazů ji prosím neváhejte kontaktovat.

Těšíme se na Vaši účast.