Výběrové řízení na pozici administrativního pracovníka/administrativní pracovnice velvyslanectví ČR v Haagu
26.01.2024 / 11:33 | Aktualizováno: 26.01.2024 / 11:54
Velvyslanectví ČR v Haagu vypisuje výběrové řízení na pozici administrativního pracovníka/administrativní pracovnice s termínem nástupu k 1.7.2024.Velvyslanectví ČR v Haagu vypisuje výběrové řízení na pozici administrativního pracovníka/administrativní pracovnice s termínem nástupu k 1.7.2024.
Náplň práce:
- sledování vývoje vnitropolitické a obchodně-ekonomické situace v Nizozemsku, včetně aktuálního dění ve vládě a parlamentu, z otevřených informačních zdrojů;
- příprava dílčích (tematických vstupů) do politického a obchodně-ekonomického zpravodajství zastupitelského úřadu;
- v souvislosti s výkonem politické, obchodně-ekonomické, konzulární a hospodářské agendy zastupitelského úřadu kontaktování místních orgánů státní správy, samosprávy a dalších nizozemských subjektů a vedení databáze kontaktů na tyto orgány;
- zastupování asistenta/asistentky vedoucí(ho) zastupitelského úřadu po dobu její/jeho nepřítomnosti v dohodnutém rozsahu;
- recepční/administrátor: poskytování základních informací veřejnosti, včetně základních informací konzulárních; vpouštění návštěv do budovy zastupitelského úřadu, přebírání poštovních zásilek;
- překlady z češtiny do nizozemštiny a vice versa;
- pomocné administrativní práce.
Požadavky:
- dobrá znalost nizozemštiny;
- dobrá pracovní znalost češtiny;
- pracovní znalost angličtiny;
- dobrá pracovní znalost MS Office (Word, Excel, Acrobat Reader);
- vysoká úroveň komunikativnosti;
- dobré organizační schopnosti;
- dobré zvládání zátěžových situací;
- spolehlivost.
Termín přihlášek: do 15.4.2024
Kontaktujte nás na: Hague@mzv.gov.cz