english  česky 

rozšířené vyhledávání
Upozornění na článek Tisknout Zmenšit písmo Zvětšit písmo X logo

Výběrové řízení na pozici administrativního pracovníka/administrativní pracovnice velvyslanectví ČR v Haagu

Velvyslanectví ČR v Haagu vypisuje výběrové řízení na pozici administrativního pracovníka/administrativní pracovnice s termínem nástupu k 1.7.2024.Velvyslanectví ČR v Haagu vypisuje výběrové řízení na pozici administrativního pracovníka/administrativní pracovnice s termínem nástupu k 1.7.2024.

Náplň práce:

  • sledování vývoje vnitropolitické a obchodně-ekonomické situace v Nizozemsku, včetně aktuálního dění ve vládě a parlamentu, z otevřených informačních zdrojů;
  • příprava dílčích (tematických vstupů) do politického a obchodně-ekonomického zpravodajství zastupitelského úřadu;
  • v souvislosti s výkonem politické, obchodně-ekonomické, konzulární a hospodářské agendy zastupitelského úřadu kontaktování místních orgánů státní správy, samosprávy a dalších nizozemských subjektů a vedení databáze kontaktů na tyto orgány;
  • zastupování asistenta/asistentky vedoucí(ho) zastupitelského úřadu po dobu její/jeho nepřítomnosti v dohodnutém rozsahu;
  • recepční/administrátor: poskytování základních informací veřejnosti, včetně základních informací konzulárních; vpouštění návštěv do budovy zastupitelského úřadu, přebírání poštovních zásilek;
  • překlady z češtiny do nizozemštiny a vice versa;
  • pomocné administrativní práce.

 

Požadavky:

  • dobrá znalost nizozemštiny;
  • dobrá pracovní znalost češtiny;
  • pracovní znalost angličtiny;
  • dobrá pracovní znalost MS Office (Word, Excel, Acrobat Reader);
  • vysoká úroveň komunikativnosti;
  • dobré organizační schopnosti;
  • dobré zvládání zátěžových situací;
  • spolehlivost.

 

Termín přihlášek: do 15.4.2024

Kontaktujte nás na: Hague@mzv.gov.cz