česky  english 

rozšířené vyhledávání
Upozornění na článek Tisknout Zmenšit písmo Zvětšit písmo LinkedIn logo

Česká vína dobývají Spojené arabské emiráty díky projektům PROPED

Díky podpoře projektu PROPED se českým vinařům otevřely dveře na atraktivní zahraniční trh – konkrétně do Spojených arabských emirátů.

Česká vína dobývají Spojené arabské emiráty díky projektům PROPED

Díky podpoře a projektům PROPED se českým vinařům otevřely dveře na atraktivní zahraniční trh – konkrétně do Spojených arabských emirátů. Mezi ty v posledních letech patřily například incomingová mise nákupčích do ČR nebo výstava Taste of Abu Dhabi.

V rámci posledního online marketingového projektu se podařilo úspěšně zrealizovat kampaň na již importovaná česká vína, která nyní mohou zákazníci najít přímo v obchodech v hlavním městě Abu Dhabi. Objednat si je mohou také díky kampani pohodlně prostřednictvím online aplikace s dovozem až do domu.

Marketingová kampaň podpořila zájem o kvalitní česká vína

Online kampaň, která byla zaměřena na zvýšení povědomí o českých vínech mezi spotřebiteli ve Spojených arabských emirátech, využila kombinaci cílené reklamy na sociálních sítích, influencer marketingu i přímé prezentace produktů v místních prodejnách. Kromě samotné propagace produktů se kampaň soustředila také na edukaci trhu – přibližovala zákazníkům tradici českého vinařství, rozmanitost odrůd i specifika českých vinařských oblastí.

Podpora exportu a šíření dobrého jména českých produktů

Projekt PROPED tak úspěšně přispěl nejen k samotnému exportu vín, ale i k posílení povědomí o kvalitě českých potravin a nápojů na Blízkém východě. Tento krok je důkazem toho, že i relativně malí producenti mohou díky cílené podpoře, promyšlenému marketingu a mezinárodní spolupráci prorazit na náročných zahraničních trzích.