Česká vína dobývají Spojené arabské emiráty díky projektům PROPED
10.04.2025 / 09:54 | Aktualizováno: 10.04.2025 / 10:09
Díky podpoře projektu PROPED se českým vinařům otevřely dveře na atraktivní zahraniční trh – konkrétně do Spojených arabských emirátů.
Česká vína dobývají Spojené arabské emiráty díky projektům PROPED
Díky podpoře a projektům PROPED se českým vinařům otevřely dveře na atraktivní zahraniční trh – konkrétně do Spojených arabských emirátů. Mezi ty v posledních letech patřily například incomingová mise nákupčích do ČR nebo výstava Taste of Abu Dhabi.
V rámci posledního online marketingového projektu se podařilo úspěšně zrealizovat kampaň na již importovaná česká vína, která nyní mohou zákazníci najít přímo v obchodech v hlavním městě Abu Dhabi. Objednat si je mohou také díky kampani pohodlně prostřednictvím online aplikace s dovozem až do domu.
Marketingová kampaň podpořila zájem o kvalitní česká vína
Online kampaň, která byla zaměřena na zvýšení povědomí o českých vínech mezi spotřebiteli ve Spojených arabských emirátech, využila kombinaci cílené reklamy na sociálních sítích, influencer marketingu i přímé prezentace produktů v místních prodejnách. Kromě samotné propagace produktů se kampaň soustředila také na edukaci trhu – přibližovala zákazníkům tradici českého vinařství, rozmanitost odrůd i specifika českých vinařských oblastí.
Podpora exportu a šíření dobrého jména českých produktů
Projekt PROPED tak úspěšně přispěl nejen k samotnému exportu vín, ale i k posílení povědomí o kvalitě českých potravin a nápojů na Blízkém východě. Tento krok je důkazem toho, že i relativně malí producenti mohou díky cílené podpoře, promyšlenému marketingu a mezinárodní spolupráci prorazit na náročných zahraničních trzích.