
Proběhla on-line kampaň na podporu turistického ruchu
31.01.2020 / 19:13 | Aktualizováno: 20.05.2020 / 22:13
V rámci projektů ekonomické diplomacie se uskutečnila cílená kampaň na sociálních sítích a v on-line médiích, která propagovala turistické zájezdy do České republiky. Aktivity byly doplněny uspořádáním dvou seminářů určených pro cestovní kanceláře ve státě São Paulo.
Projekt probíhal od listopadu 2019 do února 2020 a uskutečnil se ve spolupráci Generálního konzulátu ČR v São Paulu s agenturou CzechTourism (s jejím zastoupením pro Latinskou Ameriku a s regionálním partnerem). Mediální kampaň spočívala ve vytvoření landing page v rámci oficiálního blogu o turistických destinacích Česka DestinoTchéquia, kde byly umístěny aktuální nabídky zájezdů do České republiky. Cílová stránka byla dle harmonogramu propagována ve významných médiích z oblasti turistiky (Mercados&Eventos, Panrotas), na sociálních sítích (Facebook) a mezi touroperátory, jež nabídku dostatečně zviditelnily.
On-line kampani předcházely dva odborné semináře o turistickém ruchu, které proběhly ve městech Santo André a v Jundaí v listopadu 2020. Luiz Destro, ředitel regionální kanceláře CzechTourism, představil vybraným cestovním agenturám turistický potenciál mimopražských regionů a nabídku českých produktů, které jsou v Brazílii zastoupeny prostřednictvím společnosti Flot Operadora. Seminářů se zúčastnilo celkem 86 zástupců cestovních kanceláří.
Autor novinky PROPED: Filip Vavřínek