
#Faça seu plano: marketingová kampaň na turistiku v post pandemické době
12.02.2021 / 16:04 | Aktualizováno: 25.02.2021 / 14:40
Během prosince 2020 - února 2021 probíhala v Brazílii marketingová kampaň s cílem propagace českých turistických destinací. Hlavní sdělení kampaně #Faça seu plano („Připrav si plán“) je optimisticky zaměřeno na období obnovy služeb sektoru v post pandemických podmínkách.
Generální konzulát České republiky v São Paulo v úzké spolupráci se zahraničním zastoupením agentury CzechTourism pro Latinskou Ameriku uskutečnily marketingové aktivity v zahraničí na podporu ekonomické diplomacie. Projekt si kladl za cíl motivovat brazilské turisty k cestě do Česka v roce 2021 prostřednictvím placené kampaně, která by i v době pandemie mohla udržovat povědomí o této v Brazílii oblíbené turistické destinaci a synergicky navázat na jiné aktivity, jež byly uskutečněny v minulých letech. V rámci projektu byly propagovány články, videa a jiná tematicky zaměřená sdělení na internetových vyhledávačích Google, YouTube a dále na sociálních sítích Facebook, Instagram a Twitter. Některá sdělení byla přesměrována na cílové stránky agentury CzechTourism www.visitczechrepublic.com a www.destinotchequia.com, čímž se zvýšila sledovanost a čtenost těchto platforem propagujícím významné destinace a zajímavá témata.
Autor: Filip Vavřínek, ekonomický specialista, Generální konzulát ČR v São Paulu.