português  česky 

rozšířené vyhledávání
na_celou_sirku
Foto: gk sao paulo
Upozornění na článek Tisknout Zmenšit písmo Zvětšit písmo Facebook logo

České pivo zaujalo v brazilském Belo Horizonte

V rámci projektů ekonomické diplomacie se dne 7. listopadu 2017 představily  nové značky českých piv v hlavním městě brazilského státu Minas Gerais – Belo Horizonte.
 

Český sektor pivovarnictví byl zastoupen značkami  BrouCzech, Litovel, Holba, Pražačka, Sedmý schod,  Cherry beer, Ginger beer, Baronka, Černovar, Bakalář  i organickým pivem Celia.

Na prezentaci, spojenou s degustací, navázala i bilaterální B2B jednání v místě a také mimo.  Cílovou skupinou projektu se stali distributoři zahraničních značek piv, zástupci maloobchodních řetězců, majitelé sítí restaurací a rovněž novináři, aktivní v oblasti pivovarnictví.  Osobní seznámení s novými českými značkami měli například zástupci sítě největších supermarketů Superverdemar, SuperNosso, celkově se účastnila třicítka pozvaných. Akce se uskutečnila ve společenských prostorách Haus Munchen, její nedílnou součástí se stala i panelová výstava o historii českého pivovarnictví.

Podle Mapy oborových příležitostí pro Brazílii je pivní sektor jednou z perspektivních oblastí z hlediska českého exportu do tohoto teritoria. Projekt také navázal na prezentaci České republiky uskutečněnou   v  Belo Horizonte v květnu 2017, během které byl sektor pivovarnictví identifikován jako jeden z oborů s potenciálem růstu v  obchodní bilaterální relaci  České republiky a Minas Gerais. České pivo je mezi odbornou i širokou veřejností v Brazílii velmi dobře známo a také oblíbeno.

Projekt ekonomické diplomacie vznikl ve spolupráci Generálního konzulátu České republiky v Sao Paulo, Honorárním konzulátem České republiky v Belo Horizonte a dovozcem nových značek piv, česko-brazilské společnosti Biratuba.

Generální konzulka, Pavla Havrlíková, na úvod celé akce zdůraznila, že vstup dalších českých výrobců piv je podporován i  Ministerstvem  zahraničních věcí a Ministerstvem zemědělství České republiky a zmínila prezentační projety, které se v Brazílii připravují na rok 2018.

Zdeněk Svoboda, ředitel firmy Biratuba, zmínil oblibu českých piv mezi Brazilci a vyjádřil přesvědčení, že si nové značky i v podmínkách silné domácí i zahraniční konkurence najdou v Minas Gerais své přiznivce.

Autorka: Ing. Pavla Havrlíková, generální konzulka

 

Galerie


20171107-pivo-belo horizonte